پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه بوشهر: رهبریت، امامت و ولایتمداری مردم عامل پیروزی بر فتنه است

به گزارش کرونا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای جمعه بوشهر با گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار داشت: در جریان انقلاب، دشمنان با اشکال گوناگون علیه انقلاب و نظام اسلامی در ابعاد تهاجم سخت مانند جنگ تحمیلی و تهاجم نرم مانند فتنه ۸۸

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105199
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

کرونا :

امام جمعه بوشهر: رهبریت، امامت و ولایتمداری مردم عامل پیروزی بر فتنه است

به گزارش کرونا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای جمعه بوشهر با گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار داشت: در جریان انقلاب، دشمنان با اشکال گوناگون علیه انقلاب و نظام اسلامی در ابعاد تهاجم سخت مانند جنگ تحمیلی و تهاجم نرم مانند فتنه ۸۸ و هجمه فرهنگی، اقتصادی، علم و فناوری و امنیتی فعال شدند.

وی با اشاره به عبور انقلاب اسلامی از تمامی فتنه‌های دشمنان و پیروزی بر آنان، افزود: عنصر اصلی موفقیت و پیروزی در این بحران‌ها و دسیسه‌ها، رهبریت، امامت و ولایتمداری مردم بود.

صفایی بوشهری با اعلام اینکه در زمان فتنه و برای مصون ماندن از آثار آن باید در کنار رهبر و ولایت قرار گرفت، بیان کرد: فتنه ۸۸ یک فتنه فوق‌العاده پیچیده بود که با هدایت‌های مقام‌معظم‌رهبری و حضور حماسی و با بصیرت مردم ایران و استان بوشهر شکست خورد.

وی، ۹ دی را نماد بصیرت و ولایت‌مداری و پیوند محکم مردم با ولایت و رهبری برشمرد و ادامه داد: مردم در مراسم ۹ دی امسال با حضور پرشور بیعت مجدد با امام خامنه‌ای داشته باشند.

امام جمعه بوشهر با تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و محکومیت ترور سردار سیدرضی موسوی، گفت: این شهادت‌ها سبب استحکام محور مقاومت و تقویت خط اسلام و انقلاب اسلامی می‌شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه با شهادت شهید سلیمانی محور مقاومت به عظمتی بزرگ دست یافته و با شهادت شهید موسوی ده‌ها موسوی دیگر طلوع خواهد کرد، گفت: محور مقاومت براساس آموزه‌های اسلامی و انقلاب اسلامی ایجاد شده و با شهادت فردی این محور تضعیف می‌شود.

ذخیره ۶۲۰ هزار مترمکعب آب در طرح های تغذیه مصنوعی گچساران
دنبال کنید

وی شهید سلیمانی را نماد و الگوی مجاهدت الهی دانست و افزود: اخلاص، مجاهدت، پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و عبور از دنیاگرایی و رضایت خداوند متعال از ویژگی‌های ایشان بود.

صفایی بوشهری با تقدیر از حضور مردم در یادواره شهدای شهرستان بوشهر ، گفت: این حضور مردم نشان داد که راه شهدا ادامه دارد و همواره مورد تکریم و عزت جامعه هستند.

وی با تقدیر از خدمات بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی از کشور، بیان کرد: این سازمان علاوه بر رفع محرومیت در عرصه اقتصادی فعالیت‌های قابل توجهی داشته و خودکفایی اقتصادی در دستور کار قرار داده است.

امام جمعه بوشهر با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن، ابراز کرد: پیروان این بانوی گرانقدر جهان اسلام سیره ایشان را با عفاف و حجاب و فرهنگ فاطمی حفظ می‌کنند که مادران شهدا و همسران جانبازان و ایثارگران از این نمونه هستند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi