جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه بهمئی: مسوولان به تنها درخواست مادر شهید توجه کنند

به گزارش کرونا بهمئی؛ امام جمعه شهرستان بهمئی به همراه تعدادی از روحانیون، جوانان و اصحاب رسانه با  مادران و خانواده ۳ شهید والامقام رام نژاد، رحمت داوری و احمدی نژاد به مناسبت روز همسر و مادر دیدار با گفت‌وگو کرد. امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: در سالروز وفات حضرت ام البنین روز تکریم مادران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105178
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱:۲۸

کرونا :

امام جمعه بهمئی: مسوولان به تنها درخواست مادر شهید توجه کنند

به گزارش کرونا بهمئی؛ امام جمعه شهرستان بهمئی به همراه تعدادی از روحانیون، جوانان و اصحاب رسانه با  مادران و خانواده ۳ شهید والامقام رام نژاد، رحمت داوری و احمدی نژاد به مناسبت روز همسر و مادر دیدار با گفت‌وگو کرد.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: در سالروز وفات حضرت ام البنین روز تکریم مادران و همسران شهدا هستیم حضرت ام البنین خود فاطمه ای از شاگردان مکتب حضرت صدیقه شهیده بود و بعد از عاشورا پاسدار فرهنگ و آرمان عاشورا بود برای ادامه دادن راه شهیدان عاشورا از گریه سیاسی استفاده کرد و در این زمان از این سلاح رونمایی کرد.

امام جمعه بهمئی: مسوولان به تنها درخواست مادر شهید توجه کنند 5

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: بنیانگذار گریه سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیها هستند و حضرت ام البنین این روش را استمرار دادند و حتی قسی‌القلبی چون مروان بن حکم را وادار به گریه کرد خاکریز شهدا در مقابل دشمنان دین خاکریز اول بود خانواده شهدا خاکریز دوم هستند نقش اساسی را در پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس از مادران و همسران شهدا دیدیم حقیقتاً مادران شهدا ام البنین‌های عصر حاضر هستند و در رساندن ما به حیات طیبه مثل شهیدان هستند.

امام جمعه بهمئی: مسوولان به تنها درخواست مادر شهید توجه کنند 6

وی ادامه داد: خون متعلق به شهیدان و اشک متعلق به شهید پروران یعنی مادران و همسران شهداست باید قدردان و حق شناس مادران و همسران شهدا باشیم.

 در این دیدارها یکی از مادران شهدا با توجه به شرایط جسمی و حتی به سختی هم نفس می کشید اما تمام خواسته او از امام جمعه شهرستان بهمئی این بود که فرزند پسرم به کار گرفته شود شود و تنها خواسته ام این است که این بچه که کنارم است و از من مراقبت می کند فکری برایش بکنید حتی وزیر بهداشت و مدیران قول دادند اما هنوز بیکار است.

اکران فیلم نارنجی پوش این بار در لنده/وقتی شهردار، رفتگر می شود+تصاویر
دنبال کنید

امام جمعه شهرستان بهمئی در مواجهه با این خواسته مادر شهید با تماس با بعضی از مسئولان مربوطه خواستار این شد که تا وقتی این مادر شهید زنده است آرزویش را محقق کنید و نگدارید آرزو به دل بماند و صدای همراه با بغض و ناله مادر شهید را بشنوید که مسوولان مربوطه هم قول همکاری دادند.

امام جمعه بهمئی: مسوولان به تنها درخواست مادر شهید توجه کنند 7

در این دیدار امام جمعه بهمئی با بیان  بر اینکه ما هرچه داریم مدیون خانواده شهدا و مادران و همسران شهداست گفت: اما باید ساحت قدسی و ملکوتی شهید را حفظ کنیم و برای ادامه راه شهید نیرو تربیت کنیم همگان تکلیفشان ادامه راه نورانی شهداست و در شهرستان بهمئی هم جوانانی هستند که با الگو پذیری از شهیدان پاسدار خون شهدا هستند و حقیقتا مسئولان باید اولویت آنها مسائل جوانان  از جمله اشتغال و ازدواج و مسکن باشد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi