پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشدار صریح انتخاباتی به مدیران چاروسا در عدم همراهی کاندیداها

به گزارش کرونا از چاروسا، نشست برگزاری مراسم ۹ دی در چاروسا با حضور مسوولان شورای اداری این بخش برگزار شد. نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست با تاکید بر لزوم حضور باشکوه مسوولان شورای اداری در این مراسم تصریح کرد: روز ۹ دی روز تجلی واقعی آرمانهای انقلاب و نشان دادن توجه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105175
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱:۲۴

کرونا :

هشدار صریح انتخاباتی به مدیران چاروسا در عدم همراهی کاندیداها

به گزارش کرونا از چاروسا، نشست برگزاری مراسم ۹ دی در چاروسا با حضور مسوولان شورای اداری این بخش برگزار شد.

نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست با تاکید بر لزوم حضور باشکوه مسوولان شورای اداری در این مراسم تصریح کرد: روز ۹ دی روز تجلی واقعی آرمانهای انقلاب و نشان دادن توجه آحاد جامعه نسبت به ارزشهای دینی است که مردم نشان دادند برای حفظ آن تا پای جان خواهند ایستاد.

وی افزود: مراسم ۹ دی شهر قلعه رئیسی روز شنبه از ساعت ۱۰ صبح در محل مسجد صاحب الزمان(عج) شهر قلعه رئیسی برگزار خواهد شد و سخنران این مراسم حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی است.

ایزدخواه با بیان اینکه این نظام متعلق به عموم مردم و تمام جناح هاست و ۹ دی متعلق به گروه خاصی نیست و یک روز ملی است عنوان کرد: شرایط کشور روزبه روز به سمت انتخابات می رود و دشمن به دنبال به حاشیه بردن انتخابات است.

وی گفت: مدیران ادارات چاروسا نباید هیچ نشست و همراهی با کاندیدای خاص داشته باشند و اگر مشاهده شود برخورد جدی خواهد شد نباید تحت تاثیر چنین فضایی قرار بگیرند چرا که شما مدیر نظام جمهوری اسلامی هستید و مردم به شما به عنوان یک مدیر نگاه می کنند و نباید احساس شود که مدیران، ادارات را به سمت و سوی مسائل سیاسی انتخاباتی سوق می دهند. 

وی با بیان اینکه ۹ دی یک انقلاب در نظام به وجود آورد خاطرنشان کرد: مردم در این روز به خوبی درک کردند که دشمنان خودشان را به درستی می شناسند و هرگز فریب حیله و نیرنگ آنها را نخواهند خورد.

واکنش به شایعه ادغام معاونت‌های حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور
دنبال کنید

حجت الاسلام باستی روحانی مستقر در چاروسا هم با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم ۹ دی امسال تاکید کرد: حماسه نهم دی نماد پشتیبانی و حمایت گسترده ملت غیور ایران اسلامی از ولایت فقیه است.

همچنین در ادامه اعضای شورای اداری با حضور در منزل شهیدان ارمغان با مادر شهید ارمغان به مناسبت شهادت ام البنین و گرامیداشت تجلیل از مادران و همسران شهدا تجلیل کردند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi