چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه انتقال گاز سرخس به تربت جام افتتاح شد

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس یازدهم با تاکید به گازرسانی بسیاری از روستاهای حوزه انتخابیه، گفت: پیگیری‌هایی در زمینه خط انتقال گاز سرخس به تربت جام صورت گرفت و این پروژه نیز افتتاح شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105172
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

پروژه انتقال گاز سرخس به تربت جام افتتاح شد

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ادامه روند گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه انجام شده است و در حال حاضر بسیاری از پروژه‌های گازرسانی در مراحل پایانی خود قرار دارند.

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس یازدهم با اشاره به برگزاری جلساتی با وزیر راه و شهرسازی برای حل مشکلات راه های مواصلاتی حوزه انتخابیه، یادآورشد:  پیگیری‌های لازم در خصوص جاده‌های روستایی انجام شد که در این رابطه جلساتی با وزیر راه و معاونین ایشان برگزار شد و جاده احمدآباد صولت تا تربت جام که قرارداد آن منعقد شده اما پیمانکار هنوز شروع به کار نکرده است، اقدامات لازم برای آغاز عملیات این پروژه صورت گرفته است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: جلساتی با سازمان مدیریت استان در حوزه تقسیم اعتبارات در اختیار نماینده داشتیم که این اعتبارات تعیین تکلیف شد و برای ۹ قنات همچنین جهت هادی روستایی در نظر گرفته شد تا بتوانند طرح‌های مورد نظر را تکمیل کنند،همچنین برای پروژه‌های نیمه کاره از جمله تربت جام و یا سایر پروژه‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه کمبود اعتبارات منجر به ایجاد مشکلاتی در حوزه بهداشت و درمان شده است، اظهار داشت: پیگیری‌های مستمر در حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌ها از جمله شهرستان تربت جام که کمبود اعتبارات این حوزه منجر به ایجاد مسائل فراوانی شده، صورت گرفته است.

جهان آبادی ضمن تقدیر از رئیس جمهور، وزارت نفت و قرارگاه خاتم الانبیا خاطر نشان کرد: در حوزه عمران، ظرف چند هفته گذشته پیگیری‌هایی در زمینه خط انتقال گاز سرخس به تربت جام صورت گرفت و این پروژه نیز افتتاح شد./

دکتر قالیباف وارد گیلان شد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi