چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمارستان حشمتیه نایین مجهز به دستگاه سی‌تی‌اسکن ۳۲ اسلایسی شد/ استخر خور، آماده بهره برداری و افتتاح است

نماینده مردم خوروبیابانک و نایین در مجلس شورای اسلامی از تهیه یک دستگاه سی‌تی‌اسکن ۳۲ اسلایسی برای بیمارستان حشمتیه نایین خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105169
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

بیمارستان حشمتیه نایین مجهز به دستگاه سی‌تی‌اسکن ۳۲ اسلایسی شد/  استخر خور، آماده بهره برداری و افتتاح است

الهام آزاد نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در زمان سرکشی از حوزه‌های انتخابیه، به خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت گفت: حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار از رئیس کتابخانه‌ها برای اتمام پروژه کتابخانه نایین در نظر گرفته شد که انتظار می‌رود این پروژه در دهه فجر سال جاری به اتمام برسد و شاهد افتتاح آن باشیم.

نماینده مردم خوروبیابانک و نایین در مجلس شورای اسلامی با تاکید به تهیه یک دستگاه سی‌تی‌اسکن ۳۲ اسلایسی برای بیمارستان حشمتیه نایین، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای تهیه یک دستگاه سی‌تی‌اسکن ۳۲ اسلایسی به بیمارستان حشمتیه شهرستان نایین اختصاص داده شد که امروز نصب و آماده خدمت‌رسانی به بیماران است، همچنین با بررسی‌های  صورت گرفته اعتبار آن انجام شد و آخرین مناقصه آن در خصوص محوطه بیمارستان و ساختمان مجاور آن برگزار و تعیین پیمانکار شد.

آزاد با تاکید بر افتتاح استخر خور، خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته  استخر خور، تقریباً آماده بهره برداری و افتتاح است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi