پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تامین اعتبارات لازم برای تکمیل خطوط انتقال آب کشاورزی سنقر

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت تامین اعتبارات لازم برای تکمیل خطوط انتقال آب کشاورزی سنقر و سایر طرح‌های نیمه کاره حوزه کشاورزی این منطقه تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105115
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

ضرورت تامین اعتبارات لازم برای تکمیل خطوط انتقال آب کشاورزی سنقر

سید جواد حسینی‌کیا در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود که در حال پیگیری برای رفع آنها است، گفت: ما در این منطقه در زمینه تامین زیرساخت‌های لازم برای حوزه ورزش با مشکل مواجه هستیم کما اینکه استخر شهدای غواص سنقر نیاز به توجه بیشتری داشته و با مشکلاتی مواجه است که باید رفع شوند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: معاون وزیر جهادکشاورزی ماه گذشته در سفری که به سنقر داشتند از خطوط انتقال آب کشاورزی این منطقه بازدید کردند که امیدواریم بتوانیم از طریق گزارشی که از وضعیت این خطوط انتقال آب تهیه شد، بخشی از اعتبارات لازم برای تکمیل آنها را تامین کنیم که یکی از موضوعات جدی حوزه انتخابیه است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون بخشی از کانال‌ها و جوی‌های این منطقه نیمه‌کاره رها شده است که باید آنها را تکمیل کنیم. همچنین لازم است با تامین اعتبارات لازم برخی از طرح‌های نیمه کاره در حوزه کشاورزی را نیز به سرانجام برسانیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi