شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۱۰۰ پروژه نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد اولویت‌بندی و تکمیل می‌‌شوند

به گزارش کرونا از کهگیلویه، علی محمد روستا در سفر یک روزه خود به این شهرستان در بازدید از طرح‌های مسکن ولایت و بسیجیان شهر دهدشت گفت با برنامه ریزی و حمایت نهادهای خدمات رسان، زیرساخت‌ها در کمترین زمان ممکن به صورت جهادی تامین می‌شود. معاون عمرانی استانداری گفت: طبق قانون وقتی زمینی به شهر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105085
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

کرونا :

۱۱۰۰ پروژه نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد اولویت‌بندی و تکمیل می‌‌شوند

به گزارش کرونا از کهگیلویه، علی محمد روستا در سفر یک روزه خود به این شهرستان در بازدید از طرح‌های مسکن ولایت و بسیجیان شهر دهدشت گفت با برنامه ریزی و حمایت نهادهای خدمات رسان، زیرساخت‌ها در کمترین زمان ممکن به صورت جهادی تامین می‌شود.

معاون عمرانی استانداری گفت: طبق قانون وقتی زمینی به شهر الحاق می‌شود باید دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آب‌، برق، گاز و شهرداری تمامی زیرساخت‌ها را فراهم کنند و امکانات لازم را برای ساخت آنها به کار گیرند.

وی در بازید از سد سرپری دهدشت گفت: این سد سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شده و در یک سال اخیر به اندازه یازده سال کار شد و پیشرفت فیزیکی پروژه از ۲۴ درصد به بالای ۵۰ درصد رسید.

روستا با اشار به تاثیرگذاری سد سرپری در ۵ روستای پایین دست تصریح کرد: تامین آب کشاورزی ۴۵۰ تا ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی، تامین آب حوزه گردشگری و توسعه آبزی پروری و پرورش ماهی از مهمترین اهداف این سد است.

معاون عمرانی با بیان اینکه این سد در صورت تامین اعتبار تا شهریور ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد افزود: از سال ۹۰ تاکنون ۵۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است که برای تکمیل آن۲۰۰ میلیارد تومان دیگراعتبار نیاز است.

روستا احداث سد آبریز را از دیگر ضرورت های مهم در این منطقه عنوان کرد و گفت: این سد حق مردم استان است و باعث رونق اقتصادی خواهد شد.

وی در بازدید میدانی از جاده پاتاوه -دهدشت این پروژه مهم ملی تازه افتتاح شده استان خاطر نشان کرد: این محور جزء اساسی‌ترین پروژه‌های استان در حوزه راه است البته برخی از موارد این پروژه ملی نیاز به بررسی مجدد دارد.

وجود بیش از 7500 پرونده ایثارگری در سپاه گچساران
دنبال کنید

این مسوول در بازدید از جاده دهدشت به طولیان با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون تعطیل است طی تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی تاکید کرد هر چه سریعتر پروژه تعیین تکلیف و کار نصب علائم هشدار دهنده و تابلوها برای جلوگیری از تصادفات در این مسیر انجام شود.

روستا با بیان اینکه کار حوزه عمرانی استانداری میدانی است و تمامی مدیران به مناطق استان سرکشی و بازدید می‌کنند، گفت ماموریت ما در این دولت تمام کردن پروژه های به جا مانده و نیمه تمام تاثیر گذار در کار مردم است.

معاون عمرانی استانداری تعداد پروژه‌های بلاتکلیف، نیمه تمام و در دست اجرای استان را بیش از یکهزار و ۱٠٠ پروژه عنوان و بیان کرد: تکمیل این پروژه‌ها در اولویت است و سعی کردیم از تعریف پروژه جدید جلوگیری کنیم مگر پروژه زیرساختی باشد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi