دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرهای خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه از پروژه پل »رودسمه»

به گزارش کرونا از دبشموک جمعی از مدیران استانی و فرماندار شهرستان کهگیلویه به منظور بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی در دست اجرا به متطقه دیشموک سفر کردند. شاهینی در بازدید از پروژه پل رودسمه با بیان اینکه این طرح تاکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته گفت: پروژه فعال و در حال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105070
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

کرونا :

خبرهای خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه از پروژه پل »رودسمه»

به گزارش کرونا از دبشموک جمعی از مدیران استانی و فرماندار شهرستان کهگیلویه به منظور بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی در دست اجرا به متطقه دیشموک سفر کردند.

شاهینی در بازدید از پروژه پل رودسمه با بیان اینکه این طرح تاکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته گفت: پروژه فعال و در حال تکمیل است و این یکی از طرحهای مهم در بخش دیشموک است. 

وی با بیان اینکه با تخصیص بودجه ای معادل ۱۴ میلیارد تومان از منابع راهداری استان به این طرح، پیمانکار مطالبات خود را دریافت خواهد کرد، افزود: پیمانکار متعهد شد که هر چند به صورت محدود زمینه عبور و مرور مردم را در زمستان تا تکمیل طرح محیا کند. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از پروژه بزرگ اقتصادی پمپاژ رود سمه که به منظور تامین آب کشاورزی ۱۵۰۰ هکتار از زمین های حومه غربی پیش بینی شده است تصریح کرد: تمهیدات لازم برای تخصیص بودجه برای راه اندازی این طرح اندیشیده شده است و در آینده نزدیک زمینه فعالیت این پروژه بزرگ خواهد شد و با راه اندازی و استفاده از این پمپاژ زمینه اشتغال مردم منطقه و جلوگیری از کوچ روستائیان به شهرها و استان های همجوار آماده خواهد شد. 

شاهینی و مسوولان راهداری استان که برای تعیین مسیر جدید جاده ارتباطی سه استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان در منطقه تنگ چویل و حذف نقاط حادثه این محور و پل در حال تخریب تنگ چویل در این منطقه حضور یافتند گفت: با توجه به اینکه این محور سه استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان را در مسیری نزدیک بهم متصل می‌کند، عملیات تعریض و بازگشایی و نیز اصلاح نقاط حادثه خیز تن از پل بریم در شهرستان باشت آغاز شده است و در آینده نزدیک این مسیر در محور تنگ چویل اصلاح و تکمیل خواهد شد. 

سوال از افشاریان در مورد پوست‌اندازی یا سقوط داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

وی بازدید میدانی از پروژه هایی مثل پل تنگ چویل، پمپاژ رودسمه، پل رود سمه و تصفیه خانه فاضلاب در منطقه محروم دیشموک را لازم و ضروری دانست و افزود: در سفر از سالن ورزشی چند منظوره روستای درغک، طرح‌های روستایی اسفندان و پارک اسکان شهر دیشموک بازدید شد و همچنین تمهیدات لازم برای تامین یک دستگاه آمبولانس برای مرکز بهداشتی و درمانی دیشموک و تجهیز بخش های تریاژ و cprاین مرکز اندیشیده شد. 

شاهینی به مشکلات آب، برق، و گاز دیشموک اشاره کرد و گفت: بخشی از این مشکلات مثل گاز در حومه غربی در حال انجام است و با همکاری مردم و در صدد رفع این مشکلات خواهیم بود. 

در این بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی، آب منطقه ای، بنیاد مسکن و نوسازی مدارس و راهداری و معاون راه روستایی راهداری و فرماندار کهگیلویه و جمعی از مدیران  ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان رئیس سازمان برنامه و بودجه را همراهی کردند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi