سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح اطلس اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

سید احسان عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اجرای طرح آمایش اقتصادی در استان گفت: با همکاری بسیج سازندگی سپاه فتح طرح‌های خوبی در حوزه اقتصادی در دست اجرا است. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: اطلس اقتصادی  طرحی است که می‌تواند به برون رفت استان از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105031
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱:۳۲

کرونا :

اجرای طرح اطلس اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

سید احسان عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اجرای طرح آمایش اقتصادی در استان گفت: با همکاری بسیج سازندگی سپاه فتح طرح‌های خوبی در حوزه اقتصادی در دست اجرا است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: اطلس اقتصادی  طرحی است که می‌تواند به برون رفت استان از محرومین کمک کند که با همه توان این طرح اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: از جمله طرح‌های اقتصادی می‌توان به احداث کارخانه کنسانتره سیب در دهکده اقتصاد مقاومتی و تولید ماهی در قفس در سدهای مورد نظر استان اشاره کرد.

این مسوول بر حمایت حوزه اقتصادی از این طرح‌ها تاکید کرد و گفت: استان در زمینه‌های مختلف از جمله گیاهان دارویی و توسعه و صیانت از جنگل‌های بلوط و همچنین حوزه آبزی پروری و گردشگری دارای پتانسیل است که اقدامات خوبی در این زمینه در دست انجام است.

پایان پیام/ 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi