سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفاهم‌نامه 4 پروژه عمرانی بسیج سازندگی در باشت منعقد شد

 به گزارش کرونا از باشت، سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی امروز در نشست تعاملی بسیج سازندگی سپاه ناحیه با فرماندار و بخشداران مرکزی و بوستان اظهار داشت: بسیج یکی از مقدس‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است که علاوه بر عرصه‌های نظامی، در عرصه‌های فرهنگی، علمی و سازندگی نیز حضوری چشمگیر داشته است. وی در ادامه بسیج سازندگی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105025
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱:۳۰

کرونا :

تفاهم‌نامه 4 پروژه عمرانی بسیج سازندگی در باشت منعقد شد

 به گزارش کرونا از باشت، سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی امروز در نشست تعاملی بسیج سازندگی سپاه ناحیه با فرماندار و بخشداران مرکزی و بوستان اظهار داشت: بسیج یکی از مقدس‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است که علاوه بر عرصه‌های نظامی، در عرصه‌های فرهنگی، علمی و سازندگی نیز حضوری چشمگیر داشته است.

وی در ادامه بسیج سازندگی را میدانی برای بروز استعدادها و توانایی‌های جوانان در این عرصه خواند و بر همکاری تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در اجرای طرح‌های مختلف تاکید کرد.

غلامشاهی گفت: در عرصه مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی اتفاقات خوبی در شهرستان در دوره دولت سیزدهم افتاده است که در مقایسه با دوره‌های گذشته از شتاب بیشتر بهره‌مند شده و حرکت در مسیر توسعه یافتگی است.

وی تصریح کرد: حضور پررنگ جوانان و جهادگران بسیجی در عرصه سازندگی و خدمت‌رسانی به محرومان طی  دهه های گذشته آثار و برکات ارزشمندی را برای کشور و انقلاب به ارمغان آورد.

غلامشاهی گفت: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و صدها برنامه فرهنگی و عقیدتی از جمله اردوهای هجرت نمونه‌های دم‌دستی و مناسبی برای شمارش و سنجش اثرگذاری مطلوب این نهاد در بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: جوانان بسیجی همیشه با روحیه خستگی‌ناپذیری خود موجب افتخار و سربلندی بوده و لحظه‌ای در این راه مقدس به خود شک راه نداده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه باشت خاطرنشان کرد: مردم همیشه و در همه مکان‌ها و زمان‌ها، پشتیبان ولایت فقیه هستند تا به این انقلاب لطمه‌ای وارد نشود.

فرمانده سپاه ناحیه باشت گفت: بر همین اساس بسیجیان جان‌برکف نیز حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن را وظیفه اصلی خود می‌دانند.

ارائه ظرفیت های استان برای سرمایه گذاری الزامی است
دنبال کنید

وی تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی و اداری اعم از پزشک، ماما، دندانپزشک، کارشناس آموزش با اعزام به مناطق، روستاهای محروم و دورافتاده به صورت ماهانه و در مناسبت‌های مختلف خدمات رایگان و شایانی به مردم ارائه می‌کنند.

مناطق محروم باشت زیر چتر حمایت بسیج سازندگی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت گفت: گروه‌های جهادی نماد تلاش خداپسندانه در عرصه خدمت به مردم علی الخصوص ساکنین مناطق محروم هستند و عمل آنها الگوی کار مثبت و متعالی است از این گروه های جهادی با حضور در مناطق مختلف شهرستان این امر را نمایان کردند.

 غلامشاهی اظهار داشت: فلسفه وجودی بسیج سازندگی و خدمت به مردم مخصوصاً خدمت به مردم ساکن در مناطق محروم است.

فرماندار باشت در این زمینه اظهار داشت: امروز در نشستی که با مجموعه در ناحیه مقاومت بسیج و بسیج سازندگی داشتیم با توجه به نگاه بسیج سازندگی به مناطق محروم دو تفاهم نامه به صورت هم افزایی انعقاد می‌شود در خصوص ۴ پروژه در حوزه عمرانی احداث چمن مصنوعی روستای سرآبیز ، احداث غسالخانه روستای آبدهگاه که ۲ دهستان کوهمره خامی و دهستان سرآبیز را پوشش می دهد در بخش مرکزی و در حوزه بخش بوستان احداث پارک در شهر بوستان و همچنین احداث پارک روستاس چالموره که از روستاهای پرجمعیت و فاقد پارک و محلات ورزشی بود. 

وی افزود: موارد دیگری که بسیج سازندگی در نظر داشتند احداث ۲۰ سرویس بهداشتی جهت مددجویان و  اقشار نیازمندی است که کار شناسایی آن‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi