شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدیدهای میدانی نماینده تبریز از تعدادی از واحدهای صنعتی

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس، از بازدید میدانی از تعدادی از واحدهای صنعتی فعال در حوزه انتخابیه خود در جهت حمایت از آنها و رفع مشکلاتی که در مسیر فعالیتشان وجود دارد، خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105004
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

بازدیدهای میدانی نماینده تبریز از تعدادی از واحدهای صنعتی

سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح بازدیدهای میدانی که از تعدادی از واحدهای صنعتی حوزه انتخابیه خود داشته است، گفت: ما در جهت حمایت و رفع مشکلات واحدهای صنعتی این منطقه از واحد صنایع غذایی حلاوت بازدیدی به عمل آوردیم که تولیدات مطلوبی دارد اما چون ساختمان آن استیجاری است مشکلاتی در خصوص واگذاری زمین برای آنها ایجاد شده بود که این موضوع را پیگیری کردیم تا حل شود.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: چاپخانه تولید وسایل مورد نیاز برای انجام بسته‌بندی لوکس از دیگر واحدهای صنعتی بود که از آن بازدید کردیم که توانسته است با این اقدام مانع از خروج ارز از کشور برای انجام بسته‌بندی مناسب برای کالاهای صادراتی شود بنابراین قرار شد برای توسعه این مجموعه از آن حمایت کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بازدید از واحد صنعتی تولید پوشاک که با مشکل محدودیت منابع مالی مواجه بودند از دیگر اقداماتی بود که انجام شد و در نهایت مذاکره‌ای با مسئولان استانی داشتیم و قرار شد با استفاده از محل سرمایه در گردش به آنها کمک کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی درمجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته ما همچنان در حال پیگیری برای رفع مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی هستیم که با گزارش‌های ناقصی از سوی گمرک مواجه شده و در تعزیرات محکوم شده‌اند و برای ادامه فعالیت خود با مشکل مواجه هستند./

پایان پیام  

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi