شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اصلاح مسیر چهارقلعه کوهدشت به زیودار پلدختر برای تسریع روند خدمات‌رسانی در شرایط بحرانی

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، از اصلاح مسیر روستای چهارقلعه کوهدشت به سمت زیودار پلدختر خبرداد و افزود: اهمیت اصلاح این مسیر تنها در تردد مردم نیست بلکه می‌توان از آن برای تسریع کمک‌رسانی در شرایط بحرانی نیز استفاده کرد کما اینکه در سال ۹۸ از این مسیر برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده  استفاده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104977
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

اصلاح مسیر چهارقلعه کوهدشت به زیودار پلدختر برای تسریع روند خدمات‌رسانی در شرایط بحرانی

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان اقداماتی که در حوزه راه‌های حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: به تازگی تعدادی از راه‌ها و جاده‌های روستایی این منطقه نیازبه آسفالت داشت که زیرسازی و آسفالت آنها انجام شد کما اینکه راه‌های روستای شورابه یکی از این مسیرها بود که چند کیلومتر از آن آسفالت شد و چند کیلومتر از این مسیر نیز زیرسازی شده است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون در حال پیگیری برای آسفالت سایر راه‌های روستایی همچون وسکور و طرهان نیز هستیم تا به زودی شاهد بهسازی این مسیرها هم باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: همزمان با آسفالت این راه‌های روستایی، اصلاح مسیر روستای چهارقلعه کوهدشت به سمت زیودار پلدختر که مردم ساکن در آنها با هم ارتباطی دیرینه داشته‌اند نیز در حال انجام است و مردم این مناطق نیز درخواست کرده‌اند که جاده بین آنها اصلاح شود.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اهمیت اصلاح این مسیر تنها در تردد مردم نیست بلکه می‌توان از آن برای تسریع کمک رسانی در شرایط بحرانی نیز استفاده کرد کما اینکه در زمان وقوع سیل در سال ۹۸ وقتی همه راه‌ها به سمت پلدختر مسدود شده بود این مسیر راهگشا بود و می‌توانست راهی باشد برای اینکه به مردم سیل‌زده خدمات‌رسانی شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi