شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نیاز روستاهای بوئین زهرا و آوج به آب شرب جدی است/مسئولان آبفای کشور در تامین منابع این بخش عملکرد ضعیفی دارند

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی روستاهای این منطقه تامین آب شرب است از عملکرد ضعیف مسئولان آبفای کشور در تامین منابع مالی این بخش انتقاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104974
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

نیاز روستاهای بوئین زهرا و آوج به آب شرب جدی است/مسئولان آبفای کشور در تامین منابع این بخش عملکرد ضعیفی دارند

روح اله عباس پور در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه تامین آب حوزه انتخابیه خود گفت: یکی از مشکلات اساسی روستاهای این منطقه تامین آب شرب است بنابراین این موضوع را به طور جدی پیگیری کردیم و نشستی نیز در این رابطه با مسئولان آبفای کشور داشتیم.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته روند تامین منابع مالی برای این حوزه از طریق آبفای کشور ضعیف است به همین دلیل در برخی جاها نشستی هم با بخش خصوصی داشتیم تا روند رفع این مشکل در روستاهای حوزه انتخابیه تسریع شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در این مدت بخش محدودی از گازرسانی به این منطقه باقی مانده بود که پیگیری کردیم تا انجام شود، همچنین آسفالت برخی از راه‌های روستایی تخریب شده بود که پیگیری کردیم و انجام شد.

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، در بیان اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان این منطقه انجام داده است، تاکید کرد: در زمان شیوع کرونا به دنبال پیگیری‌هایی که برای حوزه سلامت این منطقه انجام دادیم نیاز به دستگاه سی تی اسکن رفع شد و هم‌اکنون نیز درخواست تامین دستگاه ام آر آی را دادیم که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور لازم در این زمینه را صادر کرده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi