چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح مرکزغربالگری وشیمی درمانی در بندرانزلی گامی موثر در جهت کاهش رنج بیماران سرطانی بود

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس، از ایجاد مرکز غربالگری و شیمی درمانی سرپایی، تشخیص زودرس سرطان و شنوایی‌سنجی این منطقه به عنوان گامی موثر در جهت کاهش درد و رنج بیماران مبتلا به سرطان یاد کرد که پیش از این ناچار بودند برای درمان به مرکز استان گیلان مراجعه کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104971
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

افتتاح مرکزغربالگری وشیمی درمانی در بندرانزلی گامی موثر در جهت کاهش رنج بیماران سرطانی بود

احمد دنیامالی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به اقدامات درخوری که در حوزه بهداشت و درمان بندرانزلی پیگیری و انجام داده است، گفت: ما برای حوزه بهداشت و درمان این منطقه ایجاد مرکز غربالگری و شیمی درمانی سرپایی، تشخیص زودرس سرطان و شنوایی‌سنجی بندرانزلی را پیگیری کردیم که به نتیجه رسید.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به این دلیل ایجاد این مرکز را به طور جدی پیگیری کردیم که افرادی که به بیماری سرطان مبتلا هستند باید به طور مرتب دارو دریافت کنند و تحت شیمی درمانی قرار بگیرند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: پیش از این بیماران مبتلا به سرطان در این منطقه ناچار بودند برای دریافت دارو و انجام شیمی درمانی به مرکز استان گیلان مراجعه کنند که این موضوع باعث بروز مشکلات بسیاری برای آنها به لحاظ پیمودن مسیر شده بود بنابراین با نصب و راه‌اندازی تجهیزات غربالگری در این مرکز، بیماران ساکن در بندرانزلی مجبور نخواهند بود برای درمان به مرکز استان سفر کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: درنهایت به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته ایجاد این مرکز در بندرانزلی به سرانجام رسید که امیدواریم بتوانیم در جهت رفع نیاز بیماران این منطقه این اقدام را توسعه دهیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi