شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

چند توصیه فرماندار باشت به مدیران از مدیریت مصرف تا برنامه‌های امیدآفرین

به گزارش کرونا از باشت، نادر گرامی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان باشت گفت: خدمت صادقانه، رعایت حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع از وظایف اصلی مدیران دولت جهادی کار و کرامت است. وی با تاکید بر مناسب‌سازی و زیباسازی فضای داخلی و بیرونی ادارات، خاطرنشان کرد: خودحفاظتی‌ها، حفظ و صیانت از امکانات و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104932
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۹

کرونا :

چند توصیه فرماندار باشت به مدیران از مدیریت مصرف تا برنامه‌های امیدآفرین

به گزارش کرونا از باشت، نادر گرامی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان باشت گفت: خدمت صادقانه، رعایت حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع از وظایف اصلی مدیران دولت جهادی کار و کرامت است.

وی با تاکید بر مناسب‌سازی و زیباسازی فضای داخلی و بیرونی ادارات، خاطرنشان کرد: خودحفاظتی‌ها، حفظ و صیانت از امکانات و سرمایه‌های مادی و انسانی از وظایف مدیران دستگاه‌ها است.

وی اضافه کرد: مدیران شهرستان طبق دستورالعمل ابلاغی در راستای برگزاری برنامه‌های متنوع و امیدآفرین، جلب و جذب مشارکت مردم تلاش کنند.

فرماندار باشت گفت: مدیریت مصرف سوخت در سطح دستگاه‌ها توسط مدیران با نصب تجهیزات مصرفی هوشمند مخصوصاً در ساعات غیراداری و تعطیلی‌ها مدیریت شود.

وی افزود: در دولت مردمی اقدامات ارزنده‌ای در سطح شهرها و روستاها انجام شده که باید در راستای جهاد تبیین فرموده مقام معظم رهبری جهت تبیین اذهان از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار باشت در پایان گفت: جهت ایجاد اشتغال خرد و خانگی نسبت به پرداخت اعتبارات و تسهیلات که دولت پیش‌بینی کرده موانع و ضوابط اداری تسهیل شود.

پایان پیام /


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi