پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

چند توصیه فرماندار باشت به مدیران از مدیریت مصرف تا برنامه‌های امیدآفرین

به گزارش کرونا از باشت، نادر گرامی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان باشت گفت: خدمت صادقانه، رعایت حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع از وظایف اصلی مدیران دولت جهادی کار و کرامت است. وی با تاکید بر مناسب‌سازی و زیباسازی فضای داخلی و بیرونی ادارات، خاطرنشان کرد: خودحفاظتی‌ها، حفظ و صیانت از امکانات و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104932
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۹

کرونا :

چند توصیه فرماندار باشت به مدیران از مدیریت مصرف تا برنامه‌های امیدآفرین

به گزارش کرونا از باشت، نادر گرامی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان باشت گفت: خدمت صادقانه، رعایت حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع از وظایف اصلی مدیران دولت جهادی کار و کرامت است.

وی با تاکید بر مناسب‌سازی و زیباسازی فضای داخلی و بیرونی ادارات، خاطرنشان کرد: خودحفاظتی‌ها، حفظ و صیانت از امکانات و سرمایه‌های مادی و انسانی از وظایف مدیران دستگاه‌ها است.

وی اضافه کرد: مدیران شهرستان طبق دستورالعمل ابلاغی در راستای برگزاری برنامه‌های متنوع و امیدآفرین، جلب و جذب مشارکت مردم تلاش کنند.

فرماندار باشت گفت: مدیریت مصرف سوخت در سطح دستگاه‌ها توسط مدیران با نصب تجهیزات مصرفی هوشمند مخصوصاً در ساعات غیراداری و تعطیلی‌ها مدیریت شود.

وی افزود: در دولت مردمی اقدامات ارزنده‌ای در سطح شهرها و روستاها انجام شده که باید در راستای جهاد تبیین فرموده مقام معظم رهبری جهت تبیین اذهان از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار باشت در پایان گفت: جهت ایجاد اشتغال خرد و خانگی نسبت به پرداخت اعتبارات و تسهیلات که دولت پیش‌بینی کرده موانع و ضوابط اداری تسهیل شود.

پایان پیام /


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi