شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری تعریض و بهسازی قطعه میانی کمربندی دوم تهران

عضو مجمع نمایندگان استان تهران از پیگیری تعریض و بهسازی قطعه میانی کمربندی دوم تهران خبر داد و گفت: عرض بسیار کم جاده و نداشتن شانه خاکی، موجب ترافیک بالای خودروهای عبوری و سوانح رانندگی شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104914
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

پیگیری تعریض و بهسازی قطعه میانی کمربندی دوم تهران

سید علی یزدی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به پیگیری تعریض و بهسازی قطعه میانی کمربندی دوم تهران، عنوان کرد: در یک بازدید میدانی از کمربندی دوم تهران، حدفاصل درسون آباد تا احمدآباد با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، بخشدار کهریزک و شهردار باقرشهر نظارت شد.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این محدوده از کمربندی دوم تهران، عرض بسیار کم جاده و نداشتن شانه خاکی، موجب ترافیک بالای خودروهای عبوری و سوانح رانندگی شده است.

وی ادامه داد: در این بازدید مقرر شد، عملیات بهسازی و تعریض این محدوده از کمربندی دوم تهران در دستور کار قرار گرفته و نسبت به تامین اعتبار آن اقدام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، در کمربندی دوم تهران ۳ پروژه اصلاح هندسی میدان شهدای غنی آباد، تکمیل پل فیروز آباد و تعریض و آسفالت حدفاصل میدان غنی آباد تا محور امام رضا(ع) با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در حال اجرا است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi