شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

امسال ۲۵۰ هکتار جنگل و علفزار گچساران دچار آتش‌سوزی شد

سید قدرت‌اله علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال آتش سوزی های متعددی در نقاط مختلف شهرستان گچساران رخ داده است. وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۷ مورد آتش سوزی در اراضی ملی (منابع طبیعی) گچساران رخ داده و این آتش سوزی ها به ۲۵۰ هکتار اراضی منابع طبیعی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104893
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

کرونا :

امسال ۲۵۰ هکتار جنگل و علفزار  گچساران دچار آتش‌سوزی شد

سید قدرت‌اله علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال آتش سوزی های متعددی در نقاط مختلف شهرستان گچساران رخ داده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۷ مورد آتش سوزی در اراضی ملی (منابع طبیعی) گچساران رخ داده و این آتش سوزی ها به ۲۵۰ هکتار اراضی منابع طبیعی این شهرستان خسارت وارد کرده است.

علیپور عنوان کرد: آتش سوزی های متعددی امسال در گندم زارها و مزارع امامزاده جعفر و سراب‌ننیز رخ داده است که مردم باید در نگهداری از منابع طبیعی این سرمایه خدادادی دقت و تلاش کنند.

 رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه آتش سوزی در در منابع طبیعی و مراتع و علفزار ها را با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و ۱۵۰۴ منابع طبیعی اطلاع دهند.

وی بیان کرد: در گچساران ۹۰ درصد اراضی عرصه‌های ملی هستند که از این میزان ۷۰ درصد مرتع و جنگل است و از این میزان ۳۲۰ هزار هکتار مرتع و ۱۱۵ هزار هکتار جنگل است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi