دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمارستان‌‎های ایلام به کشتارگاه مردم تبدیل شده‌اند

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس، با بیان اینکه بیمارستان‌‎های ایلام به کشتارگاه مردم تبدیل شده‌اند تاکید کردکه بیمارستان ۳۶۷ تخت خوابی ایلام فاقد کادر درمانی مجرب و دستگاه‌های تشخیصی است و شهرستان‌های این منطقه نیز فاقد بیمارستان هستند و وعده دولت برای اجرای طرح مرکز درمان بستر نیز در آنها محقق نشده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104839
تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

بیمارستان‌‎های ایلام به کشتارگاه مردم تبدیل شده‌اند

علی اکبر بسطامی در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با انتقاد از بی‌توجهی دولت به وضعیت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه‌اش که در این رابطه به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز تذکر داده بود، گفت: متاسفانه یکی از مهمترین مشکلات ایلام به حوزه بهداشت و درمان برمی‌گردد چرا که بیمارستان‌های ایلام به کشتارگاه مردم تبدیل شده‌اند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون بیمارستان ۳۶۷ تخت خوابی ایلام با اینکه بسیار بزرگ است اما تنها اسکلت یک بیمارستان را دارد و فاقد کادر درمانی مجرب، دستگاه‌های تشخیصی و حتی زیرساخت‌های لازم همچون آب، راه مناسب و تجهیزات لازم است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بسیاری از شهرستان‌های این منطقه نیز فاقد بیمارستان هستند و حتی طرح مرکز درمان بستر که دولت قرار بود در این شهرستان‌ها اجرا کند تاکنون انجام نشده است.

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: متاسفانه گاه مردم شهرستان‌های این منطقه ناچار می‌شوند برای درمان بیماری که خیلی هم سخت نیست ۸۰ کیلومتر را تا رسیدن به مرکز استان طی کنند به همین دلیل بنده در صحن مجلس پیرامون حوزه بهداشت و درمان این منطقه به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تذکر دادم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi