جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عنوان برتر بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در «پویش لبخند»

به گزارش کرونا از یاسوج در «پویش لبخند» جمعیت امام حسن معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاونت برتر کشوری انتخاب و از دبیر پویش لبخند معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان تجلیل به عمل آمد‌.   جمعیت امام حسن معاونت عملیات جهادی بسیح دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104830
تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

کرونا :

عنوان برتر بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در «پویش لبخند»

به گزارش کرونا از یاسوج در «پویش لبخند» جمعیت امام حسن معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاونت برتر کشوری انتخاب و از دبیر پویش لبخند معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان تجلیل به عمل آمد‌.

  جمعیت امام حسن معاونت عملیات جهادی بسیح دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در پویش لبخند ایران که هر سال از اول آبان تا ۱۶ آذرماه ( روز دانشجو) در حاشیه شهرهای استان برگزار می شود موفق شد با اعزام بیش از ۵۰۰ نفر جهادگر در حاشیه شهرهای استان و انجام فعالیت های متعدد پزشکی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی موفق به کسب رتبه برتر شود و دبیر پویش لبخند استان به همین مناسبت تندیس برتر دریافت کرد.

در پویش لبخند ایران ۲۲ گروه جهادی دانشجویی در حاشیه شهرهای یاسوج، باشت، گچساران و دهدشت به ارائه خدمات متنوع پرداختند‌ در این پویش ادارت مختلف از جمله آموزش و پرورش استان همکاری شایانی داشتند.

عنوان برتر بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در «پویش لبخند» 3

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi