یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تالارهای هنجارشکن کرمانشاه پلمب می‌شوند

به گزارش کرونا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به هنجارشکنی روزهای اخیر برخی از تالارها و رستوران‌های مطرح در کرمانشاه، اظهار کرد: بدنبال انتشار کلیپ‌ها و وصول گزارشاتی مبنی بر اقدامات خلاف مقرارت قانونی و شرعی چند تالار و رستوران معروف در کرمانشاه، بررسی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104824
تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

کرونا :

تالارهای هنجارشکن کرمانشاه پلمب می‌شوند

به گزارش کرونا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به هنجارشکنی روزهای اخیر برخی از تالارها و رستوران‌های مطرح در کرمانشاه، اظهار کرد: بدنبال انتشار کلیپ‌ها و وصول گزارشاتی مبنی بر اقدامات خلاف مقرارت قانونی و شرعی چند تالار و رستوران معروف در کرمانشاه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: متأسفانه این اماکن پذیرایی در روزهای اخیر به‌ویژه در شب چله اقدام به برگزاری جشن‌هایی به صورت مختلط کردده و باعث جریحه‌دار شدن قلب خانواده‌های معظم شهدا و مردم انقلابی و شهیدپرور کرمانشاه شده اند.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی و پلمب این چند مرکز پذیرایی در دستور کار قرار گرفته، عنوان کرد: اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای معدود با اقدامات هنجارشکنانه خود تلاش کنند تا فضای جامعه را به ابتذال بکشانند. 

وی تاکید کرد: اقداماتی که موجب جریحه‌دار شدن عفت و اخلاق عمومی جامعه شود، خط قرمز دستگاه قضایی است و با مسببین آن به شدت و بدون هیچگونه اغماضی برخورد صورت می گیرد. 

کریمی تأکید کرد: کرمانشاه استانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان پاک زیادی را تقدیم این آب و خاک کرده و مردم شهیدپرور آن همواره پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند، اکنون هم اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای فضای این شهر را با چنین قبح شکنی‌هایی مسموم کنند.

مدعی‌العموم استان در ادامه به اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های متولی دستور داد که نظارت خود را بر فعالیت این اماکن بویژه در برخی از ایام سال افزایش دهند و در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی با آن‌ها به عنوان کم کاری برخورد می شود.

بیش از ۸۴ درصد ظرفیت سد کوثر گچساران تکمیل است
دنبال کنید

پایان پیام/پ


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi