یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای پویش لبخند احسان در مناطق محروم شهرستان آوج

حجت الاسلام علی اصغر جهانشاهلو در گفت و گو با خبرنگار فارس در آوج اظهار کرد: فاز دوم از مرحله سوم پویش لبخند احسان با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم روستایی شهرستان آوج در حال انجام است. وی افزود: این طرح که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104812
تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

کرونا :

اجرای پویش لبخند احسان در مناطق محروم شهرستان آوج

حجت الاسلام علی اصغر جهانشاهلو در گفت و گو با خبرنگار فارس در آوج اظهار کرد: فاز دوم از مرحله سوم پویش لبخند احسان با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم روستایی شهرستان آوج در حال انجام است.

وی افزود: این طرح که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره و با مشارکت دندانپزشکان جهادی استان قزوین به مدت ۵ روز در  دهستان های کلنجین و اردلان از توابع بخش آبگرم شهرستان آوج در حال برگزاری است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین اضافه کرد: خدمات رایگان دندانپزشکی این دوره شامل ترمیم، کشیدن، پُر کردن، عصب کشی اطفال، کامپوزیت، جراحی دندان عقل نهُفته و جرم گیری ارائه می باشد.

این مسوول یادآور شد: فاز اول این مرحله در مناطق محروم شهرستان بوئین زهرا در خرداد ماه سال جاری برگزار شد که به بیش از ۳۰۰ نفر از ولی نعمتان خدمات فوق ارائه شد.

جهانشاهلو در پایان گفت: با توجه به هزینه زیاد خدمات دندانپزشکی در مجموع این سه مرحله به بیش از ۱۵۰۰ نفر از نیازمندان شناسایی شده در مناطق هدف خدمات ارائه شده است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi