شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

«فرقه‌‌های اجاره‌ای»؛ واکاوی نقش‌ گروهک منافقین در اغتشاشات سال گذشته

به گزارش کرونا ، «فرقه‌‌های اجاره‌ای» نگاهی دارد به گروهک منافقین که ترور بیش از ۱۷ هزار ایرانی و هزاران نفر از مردم عراق را در کارنامه دارند. گروهکی که در همدستی با صدام به اعمال رذیلانه خود پرداخت و بعد از فروپاشی دولت صدام از طرف آمریکا و کشورهای غربی به ویژه فرانسه حمایت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104737
تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱:۲۷

کرونا :

«فرقه‌‌های اجاره‌ای»؛ واکاوی نقش‌ گروهک منافقین در اغتشاشات سال گذشته

به گزارش کرونا ، «فرقه‌‌های اجاره‌ای» نگاهی دارد به گروهک منافقین که ترور بیش از ۱۷ هزار ایرانی و هزاران نفر از مردم عراق را در کارنامه دارند. گروهکی که در همدستی با صدام به اعمال رذیلانه خود پرداخت و بعد از فروپاشی دولت صدام از طرف آمریکا و کشورهای غربی به ویژه فرانسه حمایت و تغذیه مالی شده است. 

در این مستند همچنین به نقش حمایت مالی و رسانه‌‌ای برخی کشور‌های عربی در حیات این گروهک تروریستی اشاره می‌شود که به شیوه‌های مختلف، همچنان علیه ملت ایران و به نفع دشمنان ملت ایران نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرقه اجاره‌ای منافقین که روزی در خدمت صدام بودند، اکنون خدمت به دیگر دشمنان ملت ایران در دستورکارشان است. دو هزار عضو این گروهک همگی به سن پیری رسیده‌اند. گفت‌وگو با برخی اعضای سابق این گروهک با محوریت رهبری اغتشاشات سال گذشته ایران از دیگر بخش‌های این مستند است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi