سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظارت ویژه بر بهداشت فرآورده‌های دامی در آستانه یلدا

سید مختار رجایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی ویژه یلدا خبر داد و گفت: این طرح به منظور کنترل و نظارت بازار فرآورده‌های خام دامی در بازار کهگیلویه وبویراحمد در حال اجرا است. مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد افزود: در این طرح تمامی مراکز کشتارگاهی ، مراکز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104614
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۳

کرونا :

نظارت ویژه بر بهداشت فرآورده‌های دامی در آستانه یلدا

سید مختار رجایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی ویژه یلدا خبر داد و گفت: این طرح به منظور کنترل و نظارت بازار فرآورده‌های خام دامی در بازار کهگیلویه وبویراحمد در حال اجرا است.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد افزود: در این طرح تمامی مراکز کشتارگاهی ، مراکز بسته‌بندی مرغ و گوشت قرمز، مراکز عرضه، قصابی‌ها، مرغ و ماهی فروشی‌ها بصورت ویژه ارزیابی و نظارت می‌شوند.

وی عنوان کرد: در اجرای این طرح ، اکیپ‌های ثابت و سیار با حضور دامپزشکان و کارشناسان دامپزشکی بر بازار شب یلدا نظارت خواهند کرد.

این مسوول بیان کرد: شهروندان گوشت سفید و قرمز مورد نیاز خانوار خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و هرگونه سوال، پیشنهاد و انتقاد خود را با سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی اطلاع دهند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi