پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع معارضات احداث پل شهید نجفی سی‌سخت

به گزارش کرونا از سی‌سخت، علی محمد روستا از پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی سی سخت از جمله میزان پیشرفت تونل های رفت و برگشت یاسوج به سی سخت، آخرین وضعیت پل شهید نجفی و بیمارستان در دست احداث این شهر بازدید کرد. معاون امور عمرانی استانداری افزود: برای شروع عملیات اجرای پل شهید نجفی معارضاتی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104611
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۱

کرونا :

رفع معارضات احداث پل شهید نجفی سی‌سخت

به گزارش کرونا از سی‌سخت، علی محمد روستا از پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی سی سخت از جمله میزان پیشرفت تونل های رفت و برگشت یاسوج به سی سخت، آخرین وضعیت پل شهید نجفی و بیمارستان در دست احداث این شهر بازدید کرد.

معاون امور عمرانی استانداری افزود: برای شروع عملیات اجرای پل شهید نجفی معارضاتی وجود دارد که در جلسه فرمانداری دنا که با حضور راه و شهرسازی و آب منطقه ای برگزار شد اقدامات لازم برای رفع معارضات و شروع عملیات اجرایی در آینده نزدیک انجام خواهد گرفت.

وی بیان کرد: پروژه، معارضات منابع طبیعی دارد علاوه بر این کانال آب نیروگاه آب منطقه ای و دو خط انتقال برق در مسیر پروژه است که باید بدون کمترین خسارت به منابع طبیعی پروژه اجرا و کانال آب و خط انتقال برق نیز جابه جا شود.

معاون استاندار با اشاره به روند احداث تونل های مسیر رفت و برگشت یاسوج به سی سخت گفت در حال حاضر تونل های رفت و برگشت یاسوج به سی سخت دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گفته روستا اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته شده که می تواند روند احداث پروژه را تسریع کند.

روستا در ادامه با اشاره به بازدید از بیمارستان سی سخت گفت: مشکلی با پیمانکار برای اجرای این پروژه پیدا کردیم که در شورای فنی و کمیته مربوطه بررسی و رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به زودی اعتباری به این پروژه داده خواهد شد، گفت: امیدواریم با رفع مشکل پروژه بتوانیم به مردم این شهرستان هدیه خوبی بدهیم.

استفاده از پهباد برای اطفای حریق احتمالی در جنگل های ایلام
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi