سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تهیه طرح جامع مرزعه نمونه دانشگاه اراک و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در آن

نماینده مردم ارک در مجلس بر لزوم تهیه طرح جامع برای مزرعه نمونه دانشگاه اراک و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در آن با استفاده از روش‌های علمی و دانش بنیان در راستای توسعه فعالیت‌های حوزه کشاورزی، دامپروری و آبزی پروری در استان مرکزی تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104588
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

لزوم تهیه طرح جامع مرزعه نمونه دانشگاه اراک و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در آن

علی اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت از بازدید از قسمت‌های مختلف دانشگاه اراک و مزرعه نمونه دانشگاه اراک به همراه دکتر ذوالفقاری رییس دانشگاه اراک و دکتر انصاری رییس دانشکده کشاورزی و جمعی از مدیران این دانشگاه خبر داد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این بازدید مدیران دانشگاه اراک ضمن اشاره به ظرفیت‌های گسترده موجود در این مزرعه با حدود ۱۶۰ هکتار مساحت طرح‌ها و پروژه های اجرا شده و در دست اجرا در این مزرعه و تغییرات ساختاری اعمال شده در آن را تشریح کردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اصلاحی انجام شده در این مزرعه بر لزوم تهیه طرح جامع برای این مزرعه و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در آن با استفاده از روش‌های علمی و دانش بنیان در راستای توسعه فعالیت‌های حوزه کشاورزی، دامپروری و آبزی پروری در استان مرکزی تاکید کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi