دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت بهسازی و آسفالت ریزی روستاهای بخش هیر اردبیل

نماینده مردم اردبیل در مجلس در بازدید از روستاهای حوزه انتخابیه بر ضرورت بهسازی و آسفالت ریزی روستاهای بخش هیر اردبیل تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104570
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

ضرورت بهسازی و آسفالت ریزی روستاهای بخش هیر اردبیل

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،  با اشاره به پیگیری مشکلات روستاهای حوزه انتخابیه گفت: در این راستا با همراهی جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان ضمن بازدید میدانی از روستای هل آباد بخش هیر شهرستان اردبیل مشکلات و مسائل روستا احصا شد.

وی افزود: اقدامات انجام گرفته نظیر آسفالت معابر داخلی و تحقق تلاش برای رفع مشکلات موجود فی‌مابین اهالی با معدن مستقر در منطقه بررسی شده و در راستای پیگیری رفع سایر مشکلات باقی‌مانده از دستگاه‌های اجرایی، قول مساعد داده شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این بازدید مواردی همچون ضرورت تجدید نظر در طرح هادی روستایی و بازنگری زودهنگام این طرح، بازسازی زمین ورزشی قدیمی روستا، بهسازی ورودی روستا و آسفالت و زیرسازی حدود چهار هزار مترمربع از معابر، ضرورت حفظ منافع اهالی در اختصاص زمین برای طرح دانشگاه علوم پزشکی موسوم به اشتغال‌زایی از جمله مهم‌ترین مطالبات اهالی روستای هل آباد بخش هیر عنوان شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi