دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمارستان دولتی در شهرهای طرقبه، شاندیز و چناران وجود ندارد؛ وزارت بهداشت نگاه ویژه ای به حوزه انتخابیه داشته باشد

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس گفت: در حوزه انتخابیه ام به دلیل گستردگی که دارد؛  متاسفانه حتی یک بیمارستان دولتی در آن وجود ندارد، بیمارستان وجود دارد ولی دولت هیچ پرداختی برای ساخت آن نداشته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104567
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

بیمارستان دولتی در شهرهای طرقبه، شاندیز و چناران وجود ندارد؛ وزارت بهداشت نگاه ویژه ای به حوزه انتخابیه داشته باشد

حسین امامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه از کمبود مراکز درمانی رنج می برد گفت: در حوزه انتخابیه ام به دلیل گستردگی که دارد؛  متاسفانه حتی یک بیمارستان دولتی در آن وجود ندارد، بیمارستان وجود دارد ولی دولت هیچ پرداختی برای ساخت آن نداشته است.

وی افزود: در شهرستان چناران یک بیمارستان به نام ثامن الائمه وجود دارد که با سرمایه گذاری کامل آستان قدس رضوی احداث شده است و در حقیقت همه کارهای آن را اعم از خرید تجهیزات و … را انجام و پس از تکمیل و افتتاح آن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داده است.

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس گفت: در طرقبه شاندیز نیز یک بیمارستان وجود دارد و در حوزه شهر طرقبه است و این بیمارستان مربوط به مشهد است چرا که طرقبه تا ده سال پیش محدوده مشهد به حساب می آمد و در شهر گلبهار هم حدود ۷ سالی می گذرد که یک بیمارستان در حال ساخت است که حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و دولت قول داده است که سفر دوم رئیس جمهور اعتبار اختصاص داده شود تا تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد و تردد هم در مسیر حوزه انتخابیه به دلیل مراجعه به کلانشهر مشهد وجود دارد و خطراتی را برای شهروندان ایجاد می کند لذا با پیگیری های انجام داده شده مجوز ساخت بیمارستان ایثارگران در طرقبه اخذ شد و به محض تامین زمین کلنگ آن به زمین زده می شود.

مشکلات فاضلاب و پسماند اساسی ترین معضل انزلی است
دنبال کنید

وی عنوان کرد: ما از بیمارستان دولتی محروم هستیم و با توجه به این، پیگیری کردیم حدود ۵۹ قلم تجهیزات پزشکی دریافت کردیم و تحویل مراکز درمانی محدود داده شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi