سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورود دادستان و دستگاه‌های نظارتی جهت بررسی علل وقوع حادثه در شرکت نفت کوهدشت/مقصران این حادثه باید به مردم معرفی شوند

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، ضمن اشاره به اینکه دادستان و دستگاه‌های نظارتی جهت بررسی علل وقوع حادثه در شرکت نفت کوهدشت به این موضوع ورود پیدا کرده‌اند تاکیدکرد که هنوز علل وقوع این حادثه اعلام نشده اما باید مقصران آن مشخص و معرفی شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104552
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

ورود دادستان و دستگاه‌های نظارتی جهت بررسی علل وقوع حادثه در شرکت نفت کوهدشت/مقصران این حادثه باید به مردم معرفی شوند

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح روند بررسی علل وقوع حادثه در ایستگاه پمپاژ شرکت نفت برد‌اسپی گندابه شیرواند شهرستان کوهدشت که به فوت ۵ نفر از مهندسان اصفهانی منتهی شد که در حال لایروبی انبار این شرکت بودند، گفت: این حادثه تلخی بود که برای ۵ نفر از مهندسان کشور اتفاق افتاد که وارد یکی از مخازن نفت این کشور شده بودند و مشغول کار بودند که متاسفانه به دلیل گازگرفتگی فوت کردند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بعد از وقوع این حادثه دادستان محترم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دستگاه‌های نظارتی به این موضوع ورود پیدا کردند تا علت وقوع این حادثه مشخص شود.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته هنوز دلایل وقوع این حادثه اعلام نشده است منتهی قطعا بایستی این موضوع به طور جدی پیگیری شود و نتایج آن به مردم اعلام و مشخص شود که چه افرادی در این حادثه مقصر هستند تا بعد از این از تکرار وقوع این نوع حوادث جلوگیری شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi