شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

احیای واحدهای تولیدی نیمه تعطیل در آمل

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده واحدهای تولیدی نیمه تعطیل در آمل احیا شده اند و همین موضوع باعث اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم چندصد نفر شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104501
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

احیای واحدهای تولیدی نیمه تعطیل در آمل

رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح اقدامات انجام گرفته در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری هایی که انجام کارخانه فضا در آمل احیا شد و در حال حاضر نیز ۱۵۰۰ کارگر در این کارخانه مشغول به کار هستند.

وی افزود: کارخانه هایی دیگری هم در آمل وجود داشته است که نیمه تعطیل شده بودند و با تلاش های انجام شده توانستیم آنها را به چرخه تولید بازگردانیم و افرادی در این کارخانه ها مشغول کار شوند. حدود ۴۰ درصد صنعت مازندران در شهرستان آمل مستقر است و ۷۰ درصد صادارت نیز توسط بازرگانان این شهرستان انجام می شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: حدود ۷۰ درصد معدن استان در شهرستان ما وجود دارد و همچنین در موضوع لبنیات نیز در صدر قرار داریم که همه این ها باعث اشتغالزایی شده است. وزارت صمت همکاری لازم را صنعتگران شهرستان داشته است اما باید نگاه ویژه تری داشته باشند.

وی عنوان کرد: در بحث اشتغال از لحاظ نیروی انسانی کارگز کارخانه های شهرستان نیازمند نیرو هستند و اکثر نیروها از شهرستان های اطراف جذب کارخانه ها می شوند و شخصی نیاز به کار داشته باشد با مراجعه به اداره کار می تواند به کارخانه های آمل معرفی شوند.

نماینده مردم آمل در مجلس بیان کرد: در موضوع نوسازی مدرسه هم با جلساتی که با ریاست نوسازی داشتم چند مدرسه که به کلی رها شده بودند بازسازی و احداث شدند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi