دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث چند مرکز جامع سلامت روستایی و شهری در ساری؛ پیگیری جهت احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل حوزه انتخابیه

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: جلسه ای با وزیر صمت داشتم که در این جلسه پیرامون احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد و مقرر شده است تا تسهیلات لازم برای این کارخانه های تولیدی در نظر گرفته شود و قطعا با این اقدام زمینه اشتغالزایی فراهم می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104483
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

احداث چند مرکز جامع سلامت روستایی و شهری در ساری؛ پیگیری جهت احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل حوزه انتخابیه

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات اخیر خود برای حوزه انتخابیه گفت: با تلاش های که صورت گرفته است و با مساعدت های وزارت بهداشت توانستیم برای برخی از مراکز درمانی حوزه انتخابیه تجهیزات و امکاناتی دریافت کنیم همچنین با  رایزنی های که از طریق وزارت بهداشت داشتم مجوز اخذ دستگاه سی تی آنژیوگرافی برای بیمارستان فاطمه زهرا(س) را اخذ کنیم.

وی افزود: همچنین با پیگیری های انجام شده چندین مرکز جامع سلامت روستایی و شهری هم احداث و یا در حال ساخته شدن هستند که انتظار می رود وزارت بهداشت اعتبار لازم را در این رابطه اختصاص دهد تا در اسرع وقت تکمیل و به بهره برداری برسند.

نماینده مردم ساری در مجلس عنوان کرد: برای رفع مشکل کشاورزان حوزه انتخابیه از قبیل تامین نهاده های دامی، اعطای تسهیلات، موضوع آب کشاورزی هم جلسه ای با وزیر کشاورزی داشتم که قول داده اند این موضوعات را بررسی و برطرف کنند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: جلسه ای هم با وزیر صمت داشتم که در این جلسه نیز پیرامون احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد و مقرر شده است تا تسهیلات لازم برای این کارخانه های تولیدی در نظر گرفته شود و قطعا با این اقدام زمینه اشتغالزایی فراهم می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi