شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

رئیسی: شهادت حضرت فاطمه(س) نقاب را از چهره نفاق کنار زد

به گزارش گروه سیاسی کرونا ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در تهران حضور یافت و سپس همراه عزاداران تهرانی به اقامه عزا و سوگواری برای دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص) پرداخت. رئیس‌جمهور در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104450
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

کرونا :

رئیسی: شهادت حضرت فاطمه(س) نقاب را از چهره نفاق کنار زد

به گزارش گروه سیاسی کرونا ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در تهران حضور یافت و سپس همراه عزاداران تهرانی به اقامه عزا و سوگواری برای دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص) پرداخت.

رئیس‌جمهور در این مراسم همچنین در گفت‌وگویی با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: حضرت فاطمه (س) اولین شهیده مبارزه با نفاق بود و شهادت او نقاب را از چهره نفاق کنار زد.

رئیسی، عاشورا را امتداد مسیر شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) دانست و با بیان اینکه شهدایی که امروز تشییع می‌شوند، از ائمه الگو گرفته و برای ما الگو هستند، اظهار کرد: تشییع پیکر شهدا در فضای شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) به کشور ما جان و روح تازه‌ای می‌بخشد و حضور این شهدا به شهرها و روستاهای ما روحیه انقلابی، حماسی و شور و شعور تزریق می‌کند. امیدواریم ما به عنوان مسئولین و همچنین مردم با عمل به خواسته‌ها و آرمان‌های آن‌ها، شکرگذار و قدردان خون شهدا باشیم.

پایان پیام/ ت ۴۲۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi