سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

عطر ۹ شهید گمنام در اردبیل پیچید+فیلم

به گزارش کرونا از اردبیل، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر ۹ شهید گلگون کفن دوران جنگ تحمیلی با حضور پرشور اهالی شهیدپرور و ولایت‌مدار استان اردبیل تشییع شد. مردم استان اردبیل امروز با حضور حماسی خود در مراسم تشییع پیکر شهدا نشان دادند که تا پای جان پشت انقلاب اسلامی و رهبر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104399
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۵

کرونا :

عطر ۹ شهید گمنام در اردبیل پیچید+فیلم

به گزارش کرونا از اردبیل، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر ۹ شهید گلگون کفن دوران جنگ تحمیلی با حضور پرشور اهالی شهیدپرور و ولایت‌مدار استان اردبیل تشییع شد.

مردم استان اردبیل امروز با حضور حماسی خود در مراسم تشییع پیکر شهدا نشان دادند که تا پای جان پشت انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و همواره راه و رسم شهدا را الگوی خود قرار داده‌اند.

عطر ۹ شهید گمنام در اردبیل پیچید+فیلم 4

 

امروز در اردبیل از کودک چند ماهه گرفته تا جوانان و افراد مسن به هر زحمتی که شده خود را به محل تشییع شهدا رساندند و باری دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت کردند.

استان اردبیل با تقدیم ۳ هزار و ۴۰۰ شهید در طول دوران دفاع مقدس ثابت کرده است که برای حفظ انقلاب اسلامی تا تقدیم آخرین قطره خون مبارزه می‌کند و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و وصیت‌های امام راحل همواره در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف ثابت قدم است.

 

 

به گزارش کرونا ، پیکر گرانقدر این شهدا از مناطق عملیاتی شلمچه، جزیره مجنون، زبیدات، بوارین، ام الرصاص، چزابه و فکه تفحص شده و مربوط به عملیات‌های والفجر ۸ و مقدماتی، کربلای ۴، خیبر، مولای متقیان و تک دشمن است.

پیکر گرانقدر ۲ تن از این شهیدان در دانشگاه فرهنگیان و پارک شهید گمنام شهرک اداری شهرستان اردبیل، پیکر ۲ شهید دیگر در کشت و صنعت مغان و بخش ایران آباد شهرستان پارس‌آباد، ۲ شهید در شهرهای فخرآباد و قصابه مشکین‌شهر، یک شهید در پادگان مرزبانی شهرستان گرمی، پیکر یک شهید در روستای سولای نمین و پیکر مطهر یک شهید نیز در کورائیم شهرستان نیر به خاک سپرده خواهد شد.

دستگیری قاتل رئیس پلیس مواد مخدر مرزبانی هرمزگان در گچساران
دنبال کنید

عطر ۹ شهید گمنام در اردبیل پیچید+فیلم 5

 

پایان پیام/۳۸۸۶/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi