جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

توضیحات آبفا در مورد شکستگی‌های شبکه آب یاسوج و جمعه بازار

به گزارش کرونا از یاسوج؛ روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد جوابیه‌ای برای خبر «کار از دست آبفای یاسوج در رفته است؟»ارسال کرد. در متن این جوابیه آمده است: ضمن تشکر از رسانه های دغدغه مند که همواره با بیان مشکلات به دنبال اصلاح ایرادات موجود هستند تا از این رهگذر به سمت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104330
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

کرونا :

توضیحات آبفا در مورد شکستگی‌های شبکه آب یاسوج و جمعه بازار

به گزارش کرونا از یاسوج؛ روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد جوابیه‌ای برای خبر «کار از دست آبفای یاسوج در رفته است؟»ارسال کرد.

در متن این جوابیه آمده است: ضمن تشکر از رسانه های دغدغه مند که همواره با بیان مشکلات به دنبال اصلاح ایرادات موجود هستند تا از این رهگذر به سمت اصلاح و بهبود عمومی حرکت کنیم، در خصوص خبر منتشره در کرونا در زمینه شکستگی‌ های مستمر خطوط آب در برخی نقاط یاسوج چند نکته ای را برای تنویر افکار عمومی بیان می‌کنیم:

یاسوج از لحاظ توپوگرافی و قدمت شبکه های آب در شرایط خاصی است، اختلاف ارتفاع بیش از ۲۰۰ متر در کنار فرسودگی ۴۰ درصدی شبکه های آب باعث شده شکستگی هایی را در یاسوج شاهد باشیم که ماهانه حدود ۲ میلیارد تومان هزینه از اعتبارات جاری در بر دارد. 

در نزدیکی جمعه بازار یاسوج درست در نقطه ای که فروشنده های سیار قرار دارند لوله های آب فرسوده و قدیمی و از نوع آزبست هستند، اگرچه چند بار شکستگی این نقطه رفع شد اما جهت اطلاع مردم شریف، برای حل قطعی این مشکل باید سازه های این محل جمع آوری تا با تعویض لوله آزبست مشکل کاملأ مرتفع شود.

چند باری موضوع را پیگیری کردیم و از دادگاه نیز مجوزی برای جابجایی این سازه ها تا حل مشکل اخد شد اما در مراجعات مأموران شهرداری، متأسفانه فروشنده های مستقر در این محل راضی به خالی کردن و جابجایی مقطعی تأسیساتشان از این محل نشدند و حتی در یک مرتبه نیز درگیری بین نیروهای شهرداری و این فروشنده ها رخ داده بود.

لزوم برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان در گچساران
دنبال کنید

جهت اطلاع شهروندان محترم مرکز استان، تنها در یک سال و نیم اخیر با حمایت های دولت سیزدهم در یاسوج بالغ بر ۳۹ کیلومتر از خطوط آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان اصلاح شد که نشان از عزم دولت و ما برای رفع نگرانی های مردم در خصوص اصلاح و توسعه شبکه ها و خطوط آب شرب است.از طرفی بخشی از مشکل نیز با رایزنی هایی که شده و با تأمین شیرهای فشار شکن در آینده‌ نزدیک حل خواهد شد.

قابل ذکر است برای حل این مشکلات، در کنار جلسات فشرده و رایزنی های مستمر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در مجموعه های وزارت نیرو، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، به جهت حساسیت مهندس امینی؛ مدیرعامل محترم شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، تاکنون ۳ مرتبه مشاوران و کارشناسانی از تهران برای بررسی چالش های پیش روی کهگیلویه و بویراحمد وارد استان شده اند که بزودی نتایج خوب و مثبت آن برای مردم نجیب استان اطلاع رسانی خواهد شد.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد

پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi