شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین وضعیت عرضه میوه تنظیم بازاری شب یلدا در باشت

به گزارش کرونا از باشت،  نادر گرامی در جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار در فرمانداری باشت از تشدید نظارت بر بازار به مناسبت شب یلدا خبر داد و افزود: با توجه به افزایش خرید مردم گشت‌های مشترک از دستگاه‌های نظارتی بر بازار افزایش می‌یابد. وی با بیان اینکه کالاهای اساسی در اولویت بازرسی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104318
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

کرونا :

آخرین وضعیت عرضه میوه تنظیم بازاری شب یلدا در باشت

به گزارش کرونا از باشت،  نادر گرامی در جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار در فرمانداری باشت از تشدید نظارت بر بازار به مناسبت شب یلدا خبر داد و افزود: با توجه به افزایش خرید مردم گشت‌های مشترک از دستگاه‌های نظارتی بر بازار افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی در اولویت بازرسی و نظارت قرار دارند گفت: خوشبختانه به لحاظ تامین اقلام اساسی هیچ مشکلی در باشت وجود ندارد.

فرماندار باشت  افزود: ۸۵ درصد واحدهای صنفی شهرهای باشت و بوستان و ۱۵ درصد در روستا ها  قرار دارد و در ۸ ماه اول سال بیشتر از ۲ هزار نظارت از طریق بازرسان استانی و شهرستان های گچساران و باشت در بازار انجام شده است.

وی با تاکید بر این که امسال باشت بازار آرامی داشته است، افزود: البته بعضی نوسانات قیمت کشوری بوده و در باشت نوسانات کمتر بوده است.

گرامی تاکید کرد: نظارت‌ها باید با برنامه و تاثیرگذار باشد تا از تخلفات جلوگیری و با واحدهای متخلف برخورد قانونی انجام شود.

وی یادآور شد: میوه تنظیم بازاری به مناسبت شب یلدا از ۲۲ آذرماه در ۳ نقطه شهر های باشت و بوستان با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

گرامی در پایان سخنانش با بیان اینکه باید در روند توزیع نظارت بیشتری صورت گیرد از برنامه‌ریزی در این راستا خبر داد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi