سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

عدم روشنایی مناطق جنوب پایتخت را نا امن می‌کند+فیلم

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کل مناطق جنوبی تهران با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: منطقه ۱۹ و سایر مناطق جنوبی تهران مظلوم واقع شده‌اند، فاضلاب در بسیاری از مسیل ها جاری و ساری است که  بعضا وارد زمین و خاک کشاورزی می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104279
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

عدم روشنایی مناطق جنوب پایتخت را نا امن می‌کند+فیلم

سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی طی بازدیدی که از نواحی منطقه ۱۹ پایتخت داشتند، در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، گفت: در سومین بازدید تفضیلی که از نواحی منطقه ۱۹ داشتم خوشبختانه اقدامات خوبی شکل گرفته است به ویژه در خصوص روکش آسفالت خیابان سهیل و روشنایی آن که جا دارد از شهردار منطقه تشکر کنم.

وی با تاکید بر اینکه کل مناطق جنوبی تهران با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: منطقه ۱۹ و سایر مناطق جنوبی تهران مظلوم واقع شده‌اند، اهالی منطقه با مشکلات فاضلاب روبرو هستند، این فاضلاب در  مسیل‌ها جاری است که  بعضا وارد زمین و خاک کشاورزی می‌شود.

رفیعی با تاکید بر اینکه فاضلاب مشکل اصلی اهالی منطقه ۱۹ است، اظهار داشت: طبق گزارشات واصله حدود ۲ هزار متر مکعب از کانال کشی فاضلاب نواحی این مناطق در حال انجام است که باید این میزان با توجه به نیاز اهالی منطقه افزایش پیدا کند.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله روشنایی نواحی منطقه ۱۹، بیان کرد: با توجه به آسیب پذیری این منطقه و کمبودهایی که دارند، بزه و خلاف در آن رواج دارد. عدم روشنایی معابر منجر می‌شود درصد بالایی از تخلفات در این مناطق رخ دهد، این مناطق باید به اندازه بالای شهر از روشنایی بهره‌مند باشند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با انتقاد از ساخت و سازهای غیر مجاز که به صورت قارچ گونه رشد داشته‌اند، گفت: بسیاری از ساختمان‌ها که پروانه ساخت ندارند از حداقل استانداردهای ساختمانی بی بهره هستند، در بازدید انجام شده از این منطقه در یکی از کوچه‌ها سطح مسیل پوشانده شده و ساختمان سازی روی آن  صورت گرفته که با کوچکترین لغزشی بزرگترین فاجعه رخ خواهد داد، این  موضوعات از مباحث اصلی این منطقه محسوب می‌شود که حتما پیگیری خواهیم کرد.

قانون جامع حمایت از معلولان به درستی اجرا نمی‌شود
دنبال کنید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر مسئله روشنایی معابر منطقه ۱۹ از وزیر نیرو خواهیم بود، یادآورشد: راه اندازی تصفیه خانه نواحی منطقه ۱۹ را از وزارتخانه نیرو به جد دنبال خواهم کرد و همچنین برای حل باقی مشکلات سعی می‌شود جلسات و مکاتباتی با شهرداری تهران داشته باشیم.

دانلود

رفیعی در مورد ناامنی برخی از نواحی منطقه۱۹، اظهار داشت: طی گزارش ها اعلام شده، وجود معتادان و سرقت‌های صورت گرفته، منطقه را ناامن کرده و بازار خُلازیر مکان برای فروش اجناس دزدی شده است، اقدامات مناسبی از طرف پلیس آگاهی منطقه صورت گرفته اما باید این امور در راستای جمع آوری و ساماندهی اجناس سرقتی ادامه دار باشد./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi