سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قول رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد به پیمانکاران فعال در بازدید از پروژه‌های گچساران

به گزارش کرونا از گچساران جهانگیر شاهینی رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه های گچساران گفت: ۹ طرح راهسازی با اعتباری حدود سه هزار میلیارد ریال و در جاده های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان گچساران در دست اجراست. وی بیان کرد: طرح های متعددی در حوزه راه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104249
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۲۸

کرونا :

قول رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد به پیمانکاران فعال در بازدید از پروژه‌های گچساران

به گزارش کرونا از گچساران جهانگیر شاهینی رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه های گچساران گفت: ۹ طرح راهسازی با اعتباری حدود سه هزار میلیارد ریال و در جاده های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان گچساران در دست اجراست.

وی بیان کرد: طرح های متعددی در حوزه راه و شهرسازی گچساران در دست اقدام است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باند دوم ساخت کنار گذر گچساران شرکت جهاد گران مارون دشمن زیاری در حال خاک برداری مسیر و پی کنی پلهاست.

وی گفت: مبلغ قرارداد این طرح ۲۴ میلیارد است و امسال ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق بررسی های انجام شده از پروژه ها؛ اعتبارات به پیمانکارانی تعلق می گیرد که پروژه های آنها فعال هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح گچساران پازنان رگ سفید از سوی شرکت هفت پیمان با مبلغ قرارداد ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار به طول ۱۵ و نیم کیلومتر در دست ساخت است.

راستا بیان کرد: مشکلات پروژه ماده ۲۳ این طرح هنوز حل نشده و صورت وضعیت مثبت آن ۲۶میلیارد است.

وی با اشاره به دیگر پروژه های راه و شهرسازی در گچساران افزود: پروژه کنار گذر گچساران ( کمربندی ) از سوی شرکت شایان نیل ایرانیان با مبلغ قرارداد ۳۸۰ میلیارد ریال پیشرفت بیش از ۷۰ درصد در دست ساخت است.

راستا با اشاره به اینکه این پروژه در حال حاضر غیر فعال بوده اظهار داشت: قسمتی از مسیر آن آسفالت شده در حال تکمیل کردن پل های این طرح عمرانی هستیم و تکمیل زیر گذر پشکان فقط آسفالت آن مانده که مهمترین مشکل آن کمبود اعتبار و قیر است.

اعلام سن و مدرک تحصیلی ۳۵۶ داوطلب انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قطعه یک جاده گچساران باباکلان از سوی شرکت زیدون کوش با مبلغ قرارداد ۲۹۰ میلیارد ریال به طول ۱۰کیلومتر در دست ساخت است.

راستا اضافه کرد: این طرح عمرانی صورت وضعیت آن پرداخت شده این طرح ۲۱میلیارد است و نداشتن قیر برای اسفالت کردن مهمترین مشکل این پروژه است.

وی گفت: قطعه ۲ جاده گچساران باباکلان از سوی شرکت سیمتریک با مبلغ قرارداد۳۳میلیارد ریال در دست اجرا می باشد، صورت وضعیت آن به مبلغ ۲۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

راستا بیان کرد: بهسازی راه اصلی گچساران- باباکلان از سوی شرکت میلاد پیمان گچساران با قرارداد یکهزارو ۹۱۰ میلیارد ریال است.

اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح پردیس هنری گچساران

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجتمع فرهنگی هنری پردیس هنری گچساران هم اکنون با ۵۸درصد پیش رفت فیزیکی در دست ساخت است.

راستا ادامه داد: امسال بیش از ۹۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده، در حال حاضر این مروژه تعطیل اشت.

پتیان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi