شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر تکمیل و راه اندازی گاوداری درگزین؛ تعیین تکلیف کارخانه کاغذ سازی از آهک شهرک صنعتی رزن

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: از مهم ترین موضوعات مطرح شده در دیدار با وزیر کار تکمیل و راه اندازی گاوداری درگزین و تعیین تکلیف کارخانه کاغذ سازی از آهک شهرک صنعتی رزن بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104228
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

تاکید بر تکمیل و راه اندازی گاوداری درگزین؛ تعیین تکلیف کارخانه کاغذ سازی از آهک شهرک صنعتی رزن

حسن لطفی در گفت‌ وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با وزیر کار اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر کار داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکلات مربوطه در حوزه انتخابیه تبادل نظر شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: از مهم ترین مواردی که در این نشست مطرح شده است می توان به تجهیز و راه اندازی خانه امید بازنشستگان کشوری شهرستان رزن، تعیین تکلیف کارخانه کاغذ سازی از آهک شهرک صنعتی رزن که چند سالی نیمه کاره رها شده است.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس بیان کرد: از دیگر موضوعاتی که در این نشست مطرح شد؛ تکمیل و راه اندازی گاوداری شستای تامین اجتماعی در شهرستان درگزین بوده است همچنین مقرر شده در آینده ای نزدیک وزیر کار سفری به شهرستان های درگزین و رزن داشته باشند.

این نماینده مردم عنوان کرد: در این نشست وزیر  تعاون ،کار ورفاه اجتماعی دستورات لازم در خصوص درخواست های مطروحه را صادر کردند تا اقدامات لازم انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi