شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاسیس دانشکده پرستاری در گنبدکاووس

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: مجوز تاسیس دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ و راه اندازی شده است که این اقدام مطلوبی در حوزه آموزش پزشکی شهرستان بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104225
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

تاسیس دانشکده پرستاری در گنبدکاووس

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا نشستی با معاون اجرایی رئیس داشتم که در این دیدار پیرامون موضوعات و مشکلات مختلف حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم را برای رفع آنها انجام دهد.

وی افزود: در این نشست در خصوص طرح ها و پروژه های توسعه ای شهرستان از قبیل احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی، جاده نفت، محور دوم و اصلی مواصلاتی استان که همان جاده گنبد به آق قلا بوده است و موضوعات دیگری در این نشست مطرح شده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس عنوان کرد: دیدار و گفت و گویی هم با وزیر نفت داشتم که در این دیدار نیز از روند پیشرفت میدان ذخیره گازی قزل تپه بخش داشلی برون گزارشی از سوی وزیر نفت ارائه شد و در ادامه نیز بر رفع مشکلات در فرآیند این پروژه تاکید شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان وزارت بهداشت مجوز تاسیس دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ و راه اندازی شده است که این اقدام مطلوبی در حوزه آموزش پزشکی شهرستان بوده است./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi