دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر بهداشت؛ اختصاص چهارصد میلیارد ریال برای شروع به ساخت بیمارستان حمیدیه

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اعتباری بالغ بر چهارصد میلیارد ریال برای شروع به ساخت بیمارستان حمیدیه اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104219
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر بهداشت؛ اختصاص چهارصد میلیارد ریال برای شروع به ساخت بیمارستان حمیدیه

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در  روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار در خصوص موارد مختلفی از جمله مسائل مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اهواز و  تکمیل پروژه های آموزشی ، خوابگاهی و درمانی مباحثی مطرح شده است.

وی ادامه داد: اما محور‌ اصلی جلسه شروع به کار ساخت بیمارستان حمیدیه بود که بحمدالله با موافقت وزیر اعتباری بالغ بر چهارصد میلیارد ریال برای شروع پروژه اختصاص داده شد که در آینده نزدیک ساخت این بیمارستان آغاز می شود.

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس عنوان کرد: در روزهای اخیر دیداری با اهالی روستای جسانیه بزرگ داشتم تا مشکلات را از نزدیک بررسی نموده و پیگیری های لازم را انجام دهیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سالهای متمادی است در بخشی از این روستا که جمعیت زیادی نیز ساکن آن هستند فعالیت های عمرانی و بهسازی روستا خصوصا در موضوع معابر انجام نشده است بنابراین به مردم وعده دادیم تا با دعوت از مسئولان اجرایی این مسایل را پیگیری نماییم که بعد از بازدید ما فرماندار شهرستان اهواز نیز به همراه اعضای شورای روستا و به همراه نماینده دفتر از این روستا بازدید نمودند و دستور رفع مشکلات را صادر کردند .

حسینی در پایان گفت : امیدواریم با این پیگیری های صورت گرفته و حضور‌ فرماندار مطالبات مطرح شده اهالی این روستا به سرعت برطرف شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi