دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تداوم پرداخت تعرفه دولتی بیمه کشاورزان در فصول پایانی سال

نماینده مردم میانه درمجلس بااشاره به مراجعات و درخواست کشاورزان و باغداران گفت: پرداخت سهم تعرفه دولتی بیمه تامین اجتماعی کشاورزان و باغداران،مجددا برقرار شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104216
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

تداوم پرداخت تعرفه دولتی بیمه کشاورزان در فصول پایانی سال

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،  مهدی اسماعیلی.نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در جمع صمیمی اهالی روستاهای نودوزق، سوطی، طارون و دلی قیز بخش کندوان میانه حضور یافت.

نماینده مردم میانه با حضور در این روستاها با مردم منطقه دیدار و گفتگو و از نزدیک به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی و موارد مطرح شده از سوی اهالی را به منظور تحقق امر مورد پیگیری از مسئولین اجرایی مربوطه قرار داد.

در ادامه حضور در مناطق مختلف حوزه انتخابیه به منظور رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردم،نماینده مردم میانه در جمع اهالی شهر آچاچی میانه حضور یافت.

اسماعیلی ضمن بازدید میدانی از برخی مناطق شهر آچاچی،در کنار رسیدگی به مشکلات صنوف تولیدکننده و مشکلات جامعه کارگری، از مرکز درمانی شهر آچاچی نیز بازدید بعمل آورد.

حضور اسماعیلی در جمع صمیمی اهالی روستاهای پاواریس و کهریز بخش مرکزی میانه

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی در ادامه سرکشی از حوزه انتخابیه بویژه روستاهای شهرستان میانه با حضور در این روستاها با اهالی منطقه دیدار و گفتگو و به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی و موارد مطرح شده از سوی روستاییان را مورد پیگیری از مسئولین اجرایی مربوطه قرار داد.

روستاهای احمدآباد گروس و آستانجین بخش کاغذکنان از توابع شهرستان میانه به شبکه ملی اطلاعات متصل و امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت برای ساکنین محترم این روستا حاصل شد.

گفتنی است؛با توجه به مکاتبات، جلسات و پیگیری های مستمر و مداوم صورت پذیرفته از وزیر ارتباطات و مسئولین ذی ربط، تاکنون مشکلات بسیاری از روستاهای فاقد اینترنت و فاقد آنتن تلفن همراه مرتفع شده است. بطوری که با تامین تجهیزات و تخصیص اعتبارات لازم و تلاش مسئولین اجرایی تا کنون بیش از ۷۰ روستای شهرستان میانه، دکل مخابراتی نصب و امکان اتصال برای آنها فراهم شد.

بهره مندی ٩٩/۱ درصدی روستاهای شهرستان آستارا از نعمت گاز
دنبال کنید

لازم به ذکر است؛ این روند همچنان تا بهره‌مندی روستاهای فاقد اینترنت جهت برخورداری اهالی روستاهای فاقد پوشش در سطح شهرستان میانه با جدیت در حال پیگیری است.

تداوم پرداخت تعرفه دولتی بیمه کشاورزان در فصول پایانی سال

در راستای مراجعات و رسیدگی به مطالبات و درخواست کشاورزان و باغداران شهرستان میانه پیرامون متضرر شدن این قشر زحمتکش با تصمیمات اتخاذ شده مبنی بر حذف تعرفه دولتی بیمه تامین اجتماعی از نهم آذرماه تا پایان اسفندماه سال، با پیگیری بعمل آمده از سوی نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی و مساعدت مدیرکل استان و همراهی مسئولین تامین اجتماعی شهرستان، مجددا پرداخت سهم تعرفه دولتی بیمه تامین اجتماعی کشاورزان و باغداران، برقرار و یکی از دغدغه های بوجود آمده برای آنان مرتفع شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi