شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت غیر منصفانه گوشت در چاروسا مهد پرورش دام

به گزارش کرونا از چاروسا، بخشدار چاروسا امروز به همراه کارشناسان تعزیرات حکومتی در حاشیه بازدید از وضعیت قصابی‌های چاروسا قیمت گوشت را مورد بررسی قرار داد. در این بازدید مردم از وضعیت قیمت گوشت در بخش چاروسا گلایه و ابراز نگرانی کردند از مسئولان خواستند تا بیشتر بر روی صنف قصابی نظارت کنند. نجیب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104213
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

کرونا :

قیمت غیر منصفانه گوشت در چاروسا مهد پرورش دام

به گزارش کرونا از چاروسا، بخشدار چاروسا امروز به همراه کارشناسان تعزیرات حکومتی در حاشیه بازدید از وضعیت قصابی‌های چاروسا قیمت گوشت را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید مردم از وضعیت قیمت گوشت در بخش چاروسا گلایه و ابراز نگرانی کردند از مسئولان خواستند تا بیشتر بر روی صنف قصابی نظارت کنند.

نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا هم در این بازدید با بیان اینکه قیمت گوشت در بخش چاروسا منصفانه نیست تاکید کرد: در منطقه ای که بسیاری از مردم شغل دامداری دارند منصفانه نیست که قیمت گوشت این مقدار برای مردم سنگین باشد.

بخشدار چاروسا بیان کرد: متاسفانه قصابان قیمت گوشت را با دیگر شهرستان‌ها و حتی استانهای بزرگ مقایسه می کنند که این موضوع درستی نیست و باید قصابان شرایط منطقه را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت در بخش چاروسا در این هفته با حضور مسوولان تعزیرات و جهاد کشاورزی مشخص خواهد شد و این قیمت گذاری با حضور قصابان خواهد بود تصریح کرد: بعد از قیمت گذاری با قصابانی که اقدام به فروش گوشت با قیمت بالاتری انجام دهند قطعا برخورد خواهد شد و به نهادهای نظارتی معرفی خواهند شد.

ایزدخواه همچنین از مردم بخش چاروسا خواست تا با مسوولان همکاری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب اعلام کنند.

پایان پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi