چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش و پرورش برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش‌آفرینی کند

به گزارش کرونا از سنندج، حسن عسکری عصر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان سنندج بکارگیری چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را ضامن برگزاری انتخاباتی سالم دانست. فرماندار شهرستان سنندج افزود: همه باید این چهار راهبرد را با جدیت دنبال کنیم که مشارکت حداکثری، رقابت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104150
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۴

کرونا :

آموزش و پرورش برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش‌آفرینی کند

به گزارش کرونا از سنندج، حسن عسکری عصر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان سنندج بکارگیری چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را ضامن برگزاری انتخاباتی سالم دانست.

فرماندار شهرستان سنندج افزود: همه باید این چهار راهبرد را با جدیت دنبال کنیم که مشارکت حداکثری، رقابت سالم و با امنیت کامل را در انتخابات شاهد باشیم.

وی بر ایجاد فضای پرشور برای انتخابات پیش‌رو با مشارکت حداکثری تاکید کرد و ادامه داد: نواحی آموزش و پرورش در شهرستان سنندج تلاش کنند تا بتوانیم نیروی اجتماعی فرهنگیان را در راستای تشویق مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را داشته باشیم.

عسکری همچنین بر ضرورت مقاوم‌سازی و نوسازی مدارس تاکید کرد و گفت: کمیته‌ای با مسوولیت معاون عمرانی فرمانداری تشکیل شود و مدارسی که از لحاظ سازه‌ای مشکلاتی دارند را بازدید نمایند و گزارش آن برای تصمیم‌گیری به شورای آموزش و پرورش ارائه شود.

عسکری با اشاره به پوشش تحصیلی ۸۷ درصدی در شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: مدارس دولتی و غیردولتی کلاس‌های فوق برنامه به منظور تقویت بنیه علمی و آموزشی دانش آموزان در قالب کلاس های تقویتی در چهار بخش از جمله دروس تخصصی، دروس عمومی و فعالیت های پرورشی برگزار نمایند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi