شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است

به گزارش کرونا از گچساران؛ آیت الله سید نصیرحسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در گردهمایی بزرگ جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه مناطق نفتخیز جنوب در گچساران گفت: لازم است که حاکمیت حاکمیت اسلامی باشد و برای اجرای دستورات پروردگار حکومت اسلامی را تشکیل دهیم. نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104144
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۳۱

کرونا :

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است

به گزارش کرونا از گچساران؛ آیت الله سید نصیرحسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در گردهمایی بزرگ جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه مناطق نفتخیز جنوب در گچساران گفت: لازم است که حاکمیت حاکمیت اسلامی باشد و برای اجرای دستورات پروردگار حکومت اسلامی را تشکیل دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اکثر مردم نسبت به دستورات خداوند آگاه نیستند، اگر ما اهل رعایت دستورات خدا باشیم و به دستورات او عمل کنیم بهتر از این امکانات و اختراعات در اختیار ماقرار می گیرد.

وی افزود: اما ما به فرامین خدا به خوبی عمل نمی کنیم، عالم و زمین عز ت دارد ما بر سر سفره خدا نشستیم قطعا کفران نعمت ، نعمت را کم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وقتی انقلاب شد انگلیسی ها گفتند آنها نمی توانند صنعت نفت را اداره کنند اما امروزه متخصصان ما اغلب تحهیزات صنعت نفت را خودشان می سازند در حوزه پزشکی ایران اسلامی از قدرت خوبی برخوردار است در تمام‌حوزه ها شاهد پیشرفت خوب و بالای ایران اسلامی هستیم.

وی گفت: جاده و مدرسه سازی و حوزه های مختلف پیشرفت های بسیاری انجام شده است، در گذشته ما که ۵ کیلومتری مرکز استان بودیم برق و آب و امکانات نداشتیم، در صورتی که جمعیت کمتر از امروز بوده و پول نفت هم بسیار بود.

آیت الله حسینی اضافه کرد: ولی شاه توجه ای نداشت امروزه در تمام ابعاد مختلف ما در روستاهای خود از امکانات خوبی برخوردار هستیم و در تمام حوزه ها در جایگاه خوبی قرار گرفتیم، در شرایطی که تحریم وجود داشته است.

برگزاری مسابقات قرآن و عترت و نماز در چاروسا
دنبال کنید

وی گفت: مسوولان غربی گفتند اگر یک صدم از این فشارهای وارده بر ایران بر ما وارد می شد شکست می خوردیم اما جمهوری اسلامی با اقتدار به راه خود ادامه می دهد و امروزه شاخ امریکا را شکسته است و آن کسی که به یمن ،حزب الله و سوریه قدرت داد جمهوری اسلانی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: علی رغم تمام تهدیدهای آمریکا ایران اسلامی کشتی های خود را برای کمک فرستاد، وقتی که موشک های نقطه زن های ما به حرکت در می آید و پایگاه های معاندین را مورد هدف قرار می دهد آنها نیز می ترسند اگر این مقاومت نبود این همه ظرفیت به دست نمی آمد، امروزه فهمیدند ولایت فقیه و جمهوری اسلامی از چه ظرفیت بالایی برخوردار است و در حال تلاش هستند که مردم را نسبت به آنها بدبین کنند.

وی افزود: ۴ هزار شبکه علیه نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند، امروز رهبری جبهه مقاومت نظام جمهوری اسلامی و در راس آن ولایت فقیه است، باید دوران ذلت بار طاغوت یادمان باشد، در حال حاضر به توسعه علم و پیشرفت و استقلال رسیدیم، قبول داریم برخی مشکلات نیز وجود دارد.

آیت الله حسینی افزود: دشمن امروز عظمت انقلاب را فهمیده و به دنبال نا امید کردن ما نسبت به جمهوری اسلامی است.

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است 12

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است 13

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است 14

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است 15

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است 16

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است 17

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است 18

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است 19

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است 20

هدف اصلی دشمن ناامید کردن مردم است 21

 

پابان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi