جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پلی کلینیک تامین اجتماعی قوچان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: پلی کلینیک تامین اجتماعی قوچان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104123
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

پلی کلینیک تامین اجتماعی قوچان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر نشستی با وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی داشتم که در این نشست پیرامون موضوعات مربوط به راهسازی و تامین مسکن ملی حوزه انتخابیه تبادل نظر شد و پس از استماع مطالبات مقرر شد اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: از مهم ترین مواردی که در این نشست مطرح شده است حل مشکل مسکن ملی شهر کهنه با موضوع طرح نهضت ملی مسکن بوده است با توجه به اینکه زمین توسط شورای شهر به متراژ ۲۰ هکتار تهیه شده است لذا اخذ مجوز جهت الحاق این زمین به محدوده و حریم شهر مطالبه شد که مقرر گردید پس از بررسی های لازم اقدامات در این رابطه انجام گیرد.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: همچنین نشستی هم با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی داشتم که در این دیدار نیز رایزنی های لازم جهت انتقال انبار نفت فعلی شهرستان قوچان صورت گرفته است چرا که این مهم باید به دلیل اینکه شهر در حال توسعه است انجام گیرد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با تلاش های انجام گرفته پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان قوچان با پیشرفت فیزکی حدود ۹۰ درصد در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید و به شهروندان عزیزمان خدمات ارائه می دهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi