چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار برای تسریع در تکمیل پروژه تعریض و بهسازی جاده بند امیر به رحمت آباد زرقان

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اختصاص اعتبار برای تسریع در تکمیل پروژه تعریض و بهسازی جاده بند امیر به رحمت آباد زرقان در نظر گرفته شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104114
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

اختصاص اعتبار برای تسریع در تکمیل پروژه تعریض و بهسازی جاده بند امیر به رحمت آباد زرقان

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات اخیر خود در حوزه انتخابیه گفت: در روزهای اخیر بازدیدی از شهرک صنعتی شیراز داشتم که در این بازدید از نزدیک در جریان مشکلات برخی از وحدهای تولیدی قرار گرفتم تا برای رفع آنها در سطح کلان پیگیری های لازم را انجام دهم.

وی افزود: پیگیری هایی هم برای رفع مشکل برخی از اراضی صدرا صورت گرفت و مقرر شده است برای حل این موضوع مدیران دستگاه های اجرایی در این محله حضور پیدا کنند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: بازدیدی هم از پروژه تعریض و بهسازی جاده بند امیر به رحمت آباد زرقان داشتم که در این بازدید بررسی های لازم برای تکمیل این پروژه صورت گرفت  و براساس پیگیری های که انجام داده ام مقرر شد اعتبارات لازم جهت تسریع در تکمیل این پروژه تخصیص یابد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای حل مشکل برخی از مراکز درمانی شیراز نیز جلساتی با مسئولان وزارت بهداشت داشتم که مقرر شد مطالبات مطرح شده را برای انجام خدمات رسانی بهتر به بیماران انجام دهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi