چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکارچیان در خواف و در کمینگاه شکار خود به دام افتادند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خواف، اظهار کرد: از ناحیه این شکارچیان یک لاشه قطعه پرنده باقرقره به همراه ادوات مورد استفاده در شکار و صید از جمله یک قبضه اسلحه غیرمجاز، مقادیری فشنگ ساچمه‌زنی، یک تیغه چاقو کشف و ضبط گردید. سعید شفیعیان افزود: با هماهنگی قاضی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104090
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۳

کرونا :

شکارچیان در خواف و در کمینگاه شکار خود به دام افتادند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خواف، اظهار کرد: از ناحیه این شکارچیان یک لاشه قطعه پرنده باقرقره به همراه ادوات مورد استفاده در شکار و صید از جمله یک قبضه اسلحه غیرمجاز، مقادیری فشنگ ساچمه‌زنی، یک تیغه چاقو کشف و ضبط گردید.

سعید شفیعیان افزود: با هماهنگی قاضی محترم کشیک، مراتب در محل صورتجلسه و موتور سیکلت متخلفین نیز تا تعیین تکلیف قضایی در توقیف اداره حفاظت محیط‌ زیست قرار گرفت.

شفیعیان گفت: با وجود محدودیت‌های امکانات، تجهیزات و پرسنل در خواف، امر حفاظت عرصه‌های طبیعی و حیات‌ وحش در شهرستان توسط محیط‌بانان شبانه روزی است و ایام تعطیل و غیر تعطیل ندارد.

شهرستان خواف با یک میلیون هکتار وسعت بزرگترین شهرستان استان خراسان رضوی است و دارای سه منطقه محیط زیستی به نام‌های حفاظت شده سیرخون، شکار ممنوع مرزی و شکار ممنوع سده یا خیبر و یک رودخانه و تالاب ملی به نام سیرخون است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi