جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی قم برطرف شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از مشکل راه دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی قم و عدم همکاری برخی مدیران در این زمینه گفت: من از گذشته این موضوع را پیگیر بودم و اکنون نیز به جد پیگیری می‌کنم؛ البته نباید مشکل خاصی در این زمینه وجود داشته باشد، چراکه وقتی اتوبان را از سمت تهران به قم می‌آییم راه‌های دسترسی زیادی به این نمایشگاه وجود دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104051
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

مشکلات دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی قم برطرف شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری  نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه فرش دستباف استان قم، اظهار کرد: در این نمایشگاه، هنر تولیدکنندگان و بافندگان فرش ایرانی به خوبی در معرض نمایش گذاشته شده است.

ذوالنوری

نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برای ایران اسلامی مایه مباهات و افتخار است که هنر فرش ایرانی زبان‌زد شده و در اماکن مختلف و حتی خانه‌های دیگر کشورها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این بازدید تولیدکنندگان و فعالان فرش به برخی مشکلات و موانع پیش روی این صنعت اشاره کردند، افزود: تخصیص ارز وارداتی، گرانی مواد اولیه، موانع صادراتی و تحریم از جمله مشکلاتی بود که توسط فعالان صنعت فرش بیان شد.

ذوالنوری

حجت‌الاسلام ذوالنوری بر ضرورت تلاش مدیران و مسئولان برای راه‌اندازی نمایشگاه دائمی فرش دستباف در قم تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی اینگونه نمایشگاه‌ها علاوه بر جنبه جاذبه گردشگری، ‌می‌تواند رکود اقتصادی حاکم بر صنعت فرش را رفع کند.

وی افزود: اگر در این زمینه تعلل کنیم، کشورهایی مانند چین و هند از ما پیشی خواهند گرفت و همین امر خود سبب بروز مشکلات در آینده می‌شود، باید تلاش کنیم که دوباره فرش در ایران به جایگاه واقعی خود برسد.

ذوالنوری

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در خصوص مشکل راه دسترسی نمایشگاه بین‌المللی قم تاکید کرد: من از گذشته این موضوع را پیگیر بودم و اکنون نیز به جد پیگیری می‌کنم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عدم همکاری برخی مدیران، عنوان کرد: نباید مشکل خاصی در این زمینه وجود داشته باشد، چراکه وقتی اتوبان را از سمت مرقد مطهر امام(ره) به قم می‌آییم راه‌های دسترسی زیادی به این نمایشگاه وجود دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi