پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

۲۴ قلیان سرا در بوکان پلمپ شد

‘محمد مقصدحق’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار  کرونا نیوز از تشکیل گشت مشترک بازرسان بهداشت محیط، نماینده اتاق اصناف و نماینده دادستان در این شهرستان خبر داد و گفت: این گشت مشترک پس از شناسایی قلیان سراهای فعال در سطح شهر و تسلیم اخطاریه بهداشتی، ۲۴ واحد از این نوع را پلمپ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10405
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴

‘محمد مقصدحق’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار  کرونا نیوز از تشکیل گشت مشترک بازرسان بهداشت محیط، نماینده اتاق اصناف و نماینده دادستان در این شهرستان خبر داد و گفت: این گشت مشترک پس از شناسایی قلیان سراهای فعال در سطح شهر و تسلیم اخطاریه بهداشتی، ۲۴ واحد از این نوع را پلمپ کردند.

۲۴ قلیان سرا در بوکان پلمپ شد 3

وی اضافه کرد: مضرات قلیان بیشتر از مضرات سیگار بوده و در نتیجه خانواده ها به ویژه جوانان و نوجوانان باید از مصرف این نوع ماده دوری کنند.

مقصد حق در زمینه فعالیت های واحد بهداشت محیط این شبکه نیز گفت: در سال جاری گروه مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت بوکان ۲۰ هزار و ۳۷۵ مورد بازدید از اماکن عمومی و فروشگاه ها انجام داده است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۶ هزار و ۷۳۰ مورد کنترل آب آشامیدنی شهر و روستاهای شهرستان بوکان نیز در سال جاری به انجام رسیده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان با بیان اینکه دو هزار و ۱۹۵ مکان و مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان دارای پرونده بهداشتی هستند، اظهار کرد: بیش از سه هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی در راستای کنترل نقاط بحرانی و غیر بحرانی در این اماکن و مراکز نیز صورت گرفته است.

بوکان با ۲۲۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi