چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح سه زمین چمن مصنوعی و برنامه‌ریزی در راستای کلنگ‌زنی و شروع بکار ۱۵ پروژه ورزشی

نماینده مردم فسا در مجلس با بیان اینکه توسعه پروژه‌های ورزشی در شهرستان فسا ادامه دارد، گفت: افتتاح سه زمین چمن مصنوعی، تسریع در عملیات بازسازی و بهسازی زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب و تکمیل پروژه زورخانه زاهدشهر جهت افتتاح و کلنگ زنی و شروع بکار ۱۰ پروژه زمین چمن مصنوعی از جمله اقدامات انجام گرفته در این زمینه است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104024
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

افتتاح سه زمین چمن مصنوعی و برنامه‌ریزی در راستای کلنگ‌زنی و شروع بکار ۱۵ پروژه ورزشی

حجت اله فیروزی در گفت‌وگو با  خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملتبا بیان اینکه توسعه پروژه های ورزشی در فسا ادامه دارد، گفت: در ادامه پیگیری‌ها درخصوص پروژه‌های ورزشی شهرستان فسا با آقای خداجو مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس دیدار و گفتگو کردم.

نماینده مرد فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم به منظور افتتاح، تکمیل و تسریع در پروژه‌های ورزشی صورت گرفت.

وی در تشریح این اقدامات به افتتاح سه زمین چمن مصنوعی، تسریع در عملیات بازسازی و بهسازی زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب و تکمیل پروژه زورخانه زاهدشهر جهت افتتاح و کلنگ زنی و شروع بکار ۱۰ پروژه زمین چمن مصنوعی اشاره کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: تسریع در انتخاب پیمانکار جهت شروع به ساخت سالن ورزشی روستاهای غرب بخش شیبکوه به مرکزیت نصیرآباد و خوابگاه مجموعه انقلاب و سالن ورزشی حجاب (بانوان) از دیگر اقدامات انجام شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi