یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرهای خوش بنیاد علوی در دیشموک از تسهیلات 10 میلیاردی تا اشتغال 600 نفری

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی از طرح‌های اشتغالزایی و پروژه زنبورداری بنیاد علوی دیشموک بازدید کرد. مسعود پناهی مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی در حاشیه این بازدید اظهار داشت : منطقه دیشموک دارای ظرفیت‌های فراوان در  زمینه گیاهان دارویی و زنبورداری است و بنیاد مستضعفان در این منطقه مساعدت های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103919
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

کرونا :

خبرهای خوش بنیاد علوی در دیشموک از تسهیلات 10 میلیاردی تا اشتغال 600 نفری

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی از طرح‌های اشتغالزایی و پروژه زنبورداری بنیاد علوی دیشموک بازدید کرد.

مسعود پناهی مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی در حاشیه این بازدید اظهار داشت : منطقه دیشموک دارای ظرفیت‌های فراوان در  زمینه گیاهان دارویی و زنبورداری است و بنیاد مستضعفان در این منطقه مساعدت های خوبی کرده و برنامه ریزی هایی انجام داده تا ظرفیت‌ها به منصه ظهور گذاشته شود.

وی افزود: مهم ترین مقوله بنیاد مستضعفان در دیشموک ایجاد اشتغال پایدار است و در این منطقه در دو بخش زنبورداری و گیاهان دارویی کارهای بسیار خوبی انجام شد.
مسعود پناهی مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ نفر در حوزه زنبورداری و  قریب به ۴۰۰ نفر در کار گیاهان دارویی مشغول به کار شدند.

پناهی تصریح کرد: برنامه بنیاد علوی ایجاد اشتغال پایدار در تمام روستاهاست و امید می‌رود با همکاری مردم و حمایت شرکت زرفام کیشِ بنیاد علوی این امر محقق گردد.

مسعود پناهی گفت: تسهیلات برای این امر مهم بیش از ۵ میلیارد تومان است که قرار است از منابع تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ هم مبلغی قریب به ۵ میلیارد تومان یعنی در کل قریب به ۱۰ میلیارد تومان با این توصیف جهت اشتغال پایدار در زمینه زنبوردرای و گیاهان دارویی در نظر گرفته شد و این مبلغ قابلیت افزایش هم دارد.

بینا نماینده بنیاد علوی بیان کرد: پروژه زنبورداری بخش دیشموک با اعتبار ۱۶.۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اجرا شده و ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال و توسعه اشتغال شده و عملکرد تولید عسل ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد.

نمایش رادیویی کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی گویندگی مولانا راه یافت
دنبال کنید

در حاشیه بازدید از طرح های بنیاد علوی خبرنگار خبر دیشموک به همراه مدیرعامل اشتغال و مجموعه بنیاد علوی دیشموک با حضور در گلزار مطهر شهید محمد زمان تاراج با آرمانهای آن شهید والامقام  عهد خدمتگذاری و تجدید میثاق کردند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi